۰
plusresetminus
استاد دانشگاه شهرکرد گفت: باید متوجه شویم و بدانیم در داخل کشور افرادی هستند که در زمین دشمن بازی می‌کنند.
عده‌ای در کشور در زمین دشمنان بازی می‌کنند/افشای شخصیت‌های علمی ایران در جریان مذاکرات هسته‌ای
 احمدرضا بسیج استاد دانشگاه شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز گفت: شهادت استاد گرانقدر محسن فخری زاده از سه مرحله حائز اهمیت است، ابتدا اینکه ما نباید فراموش کنیم که همچنان دشمن داریم، دشمنانی که درصدد ضربه و آسیب به ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

استاد دانشگاه شهرکرد ادامه داد: علی‌رغم اینکه عده‌ای در داخل کشور به مسائلی همچون انتخابات کشوری یا مذاکره خوشبین‌اند اما دشمنان همچنان پای کار آسیب به این کشور هستند.

وی نکته مهم دوم در ترور شهید محسن فخری زاده را اینگونه عنوان کرد: باید متوجه شویم و بدانیم در داخل کشور افرادی هستند که در زمین دشمن بازی می‌کنند، دانشمندان ایرانی ناشناخته بودند تا اینکه در جریان مذاکرات هسته‌ای افشا شده و متاسفانه در لیست ترور کشورهای استکباری قرار گرفتند.

بسیج تاکید کرد: این یک واقعیت انکار ناپذیر است که عده‌ای خواسته یا ناخواسته به آرمان‌های انقلاب و کشور ایران خیانت می‌کنند.

استاد دانشگاه شهرکرد به سومین موضوع مهم در ترور دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری زاده اشاره و خاطرنشان کرد: تاکنون تنها هدف دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران دانشمندان این کشور بودند، هیچگاه نشده ورزشکار، هنرمند، طلبه و... را شهید کنند این نشان می‌دهد که تنها و مهم‌ترین راه پیشرفت ملت ایران توجه به علم و دانش است.

وی اضافه کرد: ترور بزرگان و دانشمندان حقه کثیف استکبار جهانی است که در کشورهای دیگر همچون عراق، افغانستان و... نیز از آن استفاده کرده است.

بسیج یادآور شد: همه این‌ها نشان می‌دهد جوانان ایرانی باید بیش از پیش در راه علم و دانش گام برداشته و در این راه به مدارج بالایی دست پیدا کنند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۱۴:۳۶

28 Nov 2020