۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۴۶۰۰۱

پایگاه بسیج خواهران بنت الهدی شهر نقنه به عنوان رده برتر معرفی شد

پایگاه بسیج خواهران بنت الهدی شهر نقنه که به عنوان نمونه معرفی شد مجموعه ای از خواهرانی هستند که در واقع دلسوزانه و با کارجهادی و شبانه روز در امر برنامه های مختلف بسیج و خدمات رسانی به مردم فعالیت داشته اند.
پایگاه بسیج خواهران بنت الهدی شهر نقنه به عنوان  رده برتر معرفی شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ پاسدار اسماعیل عظیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجن  اظهار کرد: حوزه مقاومت امام علی بروجن در بسیاری از رده ها به خصوص برنامه های تربیتی و ایجاد رابطه خوب بین مسجد مدرسه و خانه فعالیت چشمگیری داشته اند.

وی با اشاره به اینکه پایگاه امام علی (ع) بروجن نشر بسیار خوب و ارزنده ای داشته اند تصریح کرد: این پایگاه در حال برنامه های جهادی و اقتصاد مقاومتی و راه اندازی گروه های جهادی و تشکیل صندوق های قرض الحسنه است.

عظیمی ادامه داد: پایگاه امام علی در سطح استان نقش بسزایی و امروز شاهد ثمرات و برنامه های خوب و متنوع این رده هستیم.

وی با تاکید بر اینکه همه پایگاه های ما فعالیت های بسیار خوبی داشته اند گفت:  پایگاه بنت الهدی شهر نقنه از  جمله پایگاه های بسیار فعال ما در پایگاه های مختلفی بود که امروز در شهر نقنه وشهرستان و استان به عنوان نمونه معرفی شده و در سطح کشور برنامه های خود را به صورت بالایی نشان می دهد.

عظیمی خاطر نشان کرد: پایگاهی که به عنوان نمونه معرفی شده مجموعه ای از خواهرانی هستند که در واقع دلسوزانه و با کارجهادی و شبانه روز در امر برنامه های مختلف بسیج و خدمات رسانی به مردم فعالیت داشته اند.

وی اذعان داشت:  چشمگیرترین برنامه ان ها در بحث کمک رسانی به مردم و محرومین بود در امر برنامه های اقتصاد مقاومتی و تشکیل گروه های مختلف برای ایجاد کارگاه های خیاطیی و ماسک دوزی بسیار فعال بودند .

عظیمی با بیان اینکه پایگاه شهر نقنه در کنار کار اقتصادی کار فرهنگی نیز انجام می دادند  بیان داشت: بسیجیان پایگاه ما کمک به باغداران و نیازمکندان را نیز در دستور کار خود قرار دادند.

وی با تاکید بر اینکه بسیج به عنوان خادم مردم  فعالیت های زیادی دارد گفت: اگر افتخاری برای انقلاب اسلامی به وجود امده به خاطر وجود بسیجیان است.







انتهای پیام/1020ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۵۵:۲۸

25 Nov 2020