۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۴۵۹۸۹
همزمان با هفته بسیج؛

بهره برداری از 13 پروژه عمرانی در شهرستان شهرکرد

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد از تکمیل ساخت 8باب منزل محرومان و افتتاح سه واحد تولیدی اقتصاد مقاومتی و 2پروژه کشاورزی در شهرستان شهرکرد خبر داد.
بهره برداری از 13 پروژه عمرانی در شهرستان شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی در حاشیه ساخت دیوار منزل محرومان در روستای خوی که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط گروه جهادی شهید حاج ابراهیم حسینی پور، در حال انجام بود، گفت: تلاش و مجاهدت گروه های جهادی از مهم ترین عوامل عزت بخش انقلاب  است.

جمشیدی افزود: دراین اردوی جهادی یک روزه 20 نفر از  اعضای گروه جهادی شهید حاج ابراهیم حسینی پور،  دیوارچینی منزل  مسکونی مددجوی کمیته امداد را تکمیل کردند.

وی، افزود: همانطور که در پیاده روی اربعین حسینی همه درکنار هم بودند و خدمت کردن به زائران را یک توفیق الهی می‌دانستند جهادگران گروه جهادی شهید حاج ابراهیم حسینی پور نیز با حضور در عرصه خدمت رسانی به محرومین با عشق به امام حسین (علیه السلام) آستین خدمت را بالا زدند و دیوارچینی منزل مسکونی یکی از محرومین در روستای خوی از توابع بخش لاران را تکمیل کردند.

جمشیدی ادامه داد: مردم وقتی احساس آرامش می کنند که نهاد‌های انقلابی و برخاسته از دل مردم را دوشادوش هم مشاهده کنند و امروز نیز یکی از افتخارات بسیج و سپاه این است که تاکنون با کمیته امداد به صورت مشارکتی طرح‌های عام المنفعه زیادی را اجرا کرده است.

وی با اشاره به عمده برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان شهرکرد، افزود:  هشت خانه محرومین و سه کارگاه تولیدی در هفشجان، بهرام آباد و هارونی به علاوه دو کانال انتقال آب کشاورزی در هارونی و ارجنک همزمان با هفته بسیج به بهره برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد با اشاره به آغاز اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی برای قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا و کمک به کادر بهداشت و درمان، یادآوری کرد: اولین پایگاه سلامت بسیج در روز شنبه اول آذرماه در مسجد جامع شهرکرد افتتاح می شود و در طول این هفته مابقی پایگاه‌های سلامت بسیج نیز شروع بکار خواهند کرد.

جمشیدی گفت: حمایت، مراقبت، بیماریابی، آگاهی بخشی را از رویکردهای فعالیت در پایگاه‌های سلامت بسیج دانست که به صورت محله محور به یاری کادر بهداشت و سلامت شتافته اند.

وی همچنین از ادامه رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در هفته بسیج تحت عنوان طرح امام حسن مجتبی علیه السلام خبر داد و گفت:  بسته‌های معیشتی و بهداشتی همزمان با هفته بسیج  در 128 پایگاه مقامت بسیج شهرستان شهرکرد به دست آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان می رسد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۰۶:۰۲

24 Nov 2020