۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۴۵۹۸۳
فرمانده پايگاه بسيج عشايري؛

تا اخرین نفس از میهنمان دفاع می کنیم

فرمانده پايگاه بسيج عشايري نمونه کشوري در شهرستان لردگان گفت: تا آخرين نفس و قطره خون با الگو گيري از ائمه اطهار (ع)، امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبري از ميهن عزيزمان در همه ي عرصه ها دفاع کرده و با پشتکار فراوان به راه خود ادامه می دهیم .
تا اخرین نفس از میهنمان دفاع می کنیم
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، پايگاه بسيج عشايري سردشت از توابع شهرستان لردگان به عنوان پايگاه  نمونه کشوري انتخاب شد در اين راستا علي خالدي فرمانده اين پايگاه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به فرموده بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي امام خميني (ره)، عشاير ذخاير انقلاب هستند به همين واسطه با شکل گيري بسيج عشايري بسيجيان مخلص و مومن عشاير وارد ميدان شدند و به فعاليت در همه سطح فکري - فرهنگي، اجتماعي، ورزشي و.. پرداختند.

وي افزود: پايگاه عشايري لردگان در حوزه هاي فرهنگي و تربيتي به تشکيل حلقه هاي صالحين پرداخت که در اين زمينه جز برترين ها بوده و حتي در اين حوزه حدود 21 نفر از همين اعضاي حلقه هاي صالحين به حوزه هاي علميه راه پيدا کرده اند.

خالدي تصريح کرد: از ديگر فعاليت هاي اين پايگاه تشکيل هيئت هفتگي قاسم بن الحسن که تحت نظارت جامع روحانيت است و در آن برنامه هايي چون احکام، روخواني و روانخواني قرآن برگزار مي شود.

وي در ادامه افزود: در حوزه سازندگي نيز اين پايگاه به همت بسيجيان عزيز و در قالب گروه جهادي حضرت ابوالفضل (ع) عشايري لردگان، با شناسايي مناطق محروم در يکي از اين مناطق شروع به فعاليت کرده و با ارتباط گيري با خيرين محترم، نهادهاي حمايتي مثل کميته امداد، بنياد مستضعفين و.. توانستيم در زمينه درماني، ساختمان سازي و.. گام هاي مثبتي برداريم که با رضايت مردن آن مناطق همراه شده است.

خالدي با اشاره به دوران شيوع کرونا گفت: در رابطه با شيوع ويروس کرونا، نيروهاي اين پايگاه و به خصوص گروه جهادي حضرت ابوالفضل (ع) با کمک ساير گروه هاي جهادي موجود در شهرستان وارد ميدان مبارزه شده و با خريداري ده پمپ ضدعفوني کنند در معابر و مکان هاي حساس شروع به فعاليت کرده، خصوصا مکان هايي که عشايرين عزيز بيشترين حضور را داشته اند.

اين فرمانده پايگاه نمونه کشوري در ادامه گفت: توليد 12 هزار ماسک با کمک بسيج سازندگي استان که در اختيار مردم مناطق محروم، بيمارستان و.. قرار گرفت، تهيه و توزيع بسته هاي معيشتي در منطقه محروم و صعب العبور کوه ريگ با کمک نيروهاي جهادي مورد پوشش اين پايگاه عشايري، توزيع 1200 بسته بهداشتي در منطقه عشايري کوه ريگ با کمک بسيج سازندگي سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) و برگزاري آموزش هاي لازم براي مقابله با کرونا که قطعا تاثير ويژه اي در افزايش رعايت پروتکل هاي بهداشتي در اين منطقه داشه است و اعزام مبلغين و روحانيون به اين مناطق براي آموزش غسل، تدفين و نماز ميت براي فوتي هاي کرونا از ديگر برنامه هاي اين پايگاه عشايري بوده که همگي به همت بسيجيان عزيز اين پايگاه انجام شده است.

خالدي در پايان گفت: تا آخرين نفس و قطره خون با الگو گيري از ائمه اطهار (ع)، امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبري از ميهن عزيزمان در همه ي عرصه ها دفاع کرده و با پشتکار فراوان به راه خود ادامه می دهیم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۷:۵۸:۵۱

23 Nov 2020