۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۴۵۹۷۷

مسئولان در فارسان عزم خود را براي مقابله با کرونا جزم کردند

مديران و مسئولان در شهرستان فارسان با جديت بيشتري پيگير رعايت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌هاي بهداشتي مقابله با کرونا هستند و با متخلفين برخورد مي‌کنند.
مسئولان در فارسان عزم خود را براي مقابله با کرونا جزم کردند
به گزارش جهانبین نیوز ، جمعي از مديران و مسئولان شهرستاني با حضور در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان فارسان پيگير وضع شيوع کرونا در شهرستان شده و عزم خود را براي مقابله با اين ويروس منحوس جزم کردند.
 
حميد يزداني فرمانده سپاه ناحيه فارسان در اين خصوص گفت: متأسفانه وضعيت شيوع ويروس منحوس کرونا در شهرستان بسيار بد است و شهرستان فارسان به حالت قرمز درآمده و عزم جدي مردم و مسئولان را مي‌طلبد.
 
وي گفت: هم‌زمان با شروع موج جديد مقابله با ويروس کرونا در کشور محدوديت‌هاي ايجادشده در سراسر کشور در شهرستان فارسان نيز اعمال می شود و مطابق با قوانين با متخلفين و کساني که پروتکل‌هاي بهداشتي را رعايت نمي‌کنند برخورد و خاطيان جريمه می شوند.
 
وي تصريح کرد: مسافرت و جابجايي شهر به شهر در شهرستان ممنوع شده و با نصب دوربين‌هاي نظارتي در محل‌هاي تردد يعني در مسير فارسان باباحيدر و همچنين نصب دوربين در تنگ‌هاي پردنجان و در مسير فارسان به شهرکرد و در برخي ديگر از مسيرهاي مواصلاتي ترددها کنترل  و با خاطيان برخورد می شود.

 یزدانی ادامه داد:  مقرر شد تا فعاليت کليه اماکن ورزشي نظير باشگاه‌هاي بدن‌سازي و... و همچنين کليه سالن‌هاي ورزشي علي‌الحساب تا دو هفته و همچنين کليه کسبه و بازاريان به‌جز مراکز درماني و سوپرمارکت‌ها که توزيع‌کننده مواد غذايي هستند تعطيل شوند.
 
وي در پايان بيان داشت: ما نيز مشکلات مردم را درک مي‌کنيم و ميدانيم که کرونا وضعيت معيشت مردم را با سختي روبرو کرده درک مي‌کنيم که با تعطيلي مغازه‌ها ممکن است که بسياري از بازاريان با مشکلاتی روبه رو شوند اما چاره‌اي نيست و جان مردم و خود کسبه بسيار مهم‌تر از مسائل مادي و اقتصادي است. 

یزدانی در پیان خاطر نشان کرد: اميدواريم که با همکاري مردم وضعيت کرونا در شهرستان رو به بهبودي برود و سايه اين ويروس منحوس هرچه سريع‌تر از سر مردم ما و کل دنيا کم شود.

انتهاي پيام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۳۲:۵۹

23 Nov 2020