۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
کد مطلب : ۴۵۹۷۱
هنرمندبرتر بسيجي:

بسیج در مبارزه با کرونا پیشتازی کرد

هنرمند بسيجي برتر رشته مجري گري در شهرستان اردل گفت: بسيج نماد وحدت همدلي واتحاد ملت ايران وحرکت غيرت مردم در دفاع ازجان همنوعان چه در جنگ و چه در دوران کرونا است.
بسیج در مبارزه با کرونا پیشتازی کرد
سيد اصغر حسيني فعال فرهنگي و هنرمند بسيجي برتر رشته مجري گري در شهرستان اردل  در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن تبريک هفته بسيج و گراميداشت ياد و خاطره شهداء هشت سال دفاع مقدس گفت:هفته بسيج فرصتي است تا ضمن گراميداشت ياد و خاطره حماسه آفرينان بسيجي و تکريم شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي با آرمان‌ها و ارزش‌هاي مؤسس و معمار کبير نهاد مردمي بسيج تجديد ميثاق کنيم.

حسيني با بيان اينکه  بسيج نماد وحدت همدلي واتحاد ملت ايران  وحرکت غيرت مردم در دفاع ازجان همنوعان چه در جنگ و چه در دوران کرونا است اظهار کرد:بسيج در همه‌ جا حاضر و حامي مظلومان است؛ بسيج يک روز در جبهه‌هاي جنگ، يک روز در جهاد سازندگي، يک روز در فتنه و يک روز هم در ياري‌ رساندن به مردم  در ميدان مقابله با کرونا حضور دارد.

وي افزود: بسيج و بسيجي با تفکر استکبار مخالف است و هميشه خود را حامي مظلوم مي‌داند و در هر جاي جهان مظلومي نياز به کمک داشته باشد، بسيج و بسيجي به آن ياري خواهد رساند.

سيد اصغر حسيني هنرمند برتر کانون بسيج هنرمندان شهرستان  فعاليت‌هاي شاخصي ازجمله 17سال مجري گري گويش بختياري در جشنواره هاي شعر خواني حماسي، مجري گري در جشنواره هاي  کشوري و گوينده راديو جهانبين را در کارنامه خود دارد.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۵:۱۵:۲۵

22 Nov 2020