۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۴۵۹۶۸
در چهارمحال و بختیاری؛

تهیه و توزیع 10 هزار بسته معیشتی بین آسیب دیدگان از کرونا

هوشنگ فولادی مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری گفت: هم زمان با هفته بسیج ، بسیجیان چهارمحال و بختیاری اقدام به تهییه 10 هزار بسته معیشتی کرده و آن ها را بین مردم نیازمند توزیع کرده اند.
تهیه و توزیع 10 هزار بسته معیشتی بین آسیب دیدگان از کرونا
هوشنگ فولادی مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری در هر زمینه ای فعالیت های ارزنده ای داشته اند و از ابتدای شیوع ویروس کرونا نیز وارد میدان عمل شدند و به جنگ با این ویروس منحوس رفتند.

وی یاداور شد: 6هزار و 840 نقطه از معابر و اماکن عمومی و یک هزار و 352 باب از مساجد ، اماکن مذهبی و مدارس توسط بسیجیان این استان ضدعفونی شد.

فولادی عنوان کرد: 20 هزار و 560 بسته اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده و 38 هزار و 200 لیتر مواد ضد عفونی کننده تهیه و توزیع شد.

وی  به یکی دیگر از اقدامات بسیج در راستای مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: 23 کارگاه تولید ماسک  در این استان فعال شد و 240 هزار و 100 ماسک نیز تولید و توزیع شد.

فولادی تصریح کرد: افتتاح 3 واحد کارگاه قالی بافی و خیاطی در شهرکرد و بن، اعزام 40 گروه جهادی در سراسر استان، افتتاح 33 واحد مسکن مددجویی با کمیته امداد و 2 واحد محرومیت زدایی بسیج سازندگی، انعقاد تفاهم نامه با منابع و آب و فاضلاب در راستای اشتغال زایی و جهش تولید از جمله اقدامات بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری بوده است.

فولادی ادامه داد: به مناسبت هفته بسیج 250 سری جهیزیه نیز تهییه و به نوعروسان نیازمند اهدا شد.
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۴۴:۱۳

22 Nov 2020