۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۴۵۹۶۳
گزارش دانا از پشت پرده دو استعفا و تلاش برای استعفای وزیر بهداشت؛

از فرار حامیان تئوری خسارت بار "ایمنی گله ای" تا بازی سیاسی اصلاحات با جان مردم

فارغ از سوء مدیریت دولت اصلاح طلب روحانی، فعالان سیاسی اصلاح طلب با هدف بحران سازی بازی سیاسی راه انداخته و با فشار برای تحمیل استعفا به وزیر بهداشت در سخت ترین روزهای کمک به مردم، در پی ایجاد اختلال در مدیریت سلامت کشور هستند.
از فرار حامیان تئوری خسارت بار "ایمنی گله ای" تا بازی سیاسی اصلاحات با جان مردم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فارغ از سوء مدیریت دولت اصلاح طلب روحانی، فعالان سیاسی اصلاح طلب با هدف بحران سازی بازی سیاسی راه انداخته و با فشار برای تحمیل استعفا به وزیر بهداشت در سخت ترین روزهای کمک به مردم، در پی ایجاد اختلال در مدیریت سلامت کشور هستند، درحالی که منتقدان دولت با هدف حفظ منافع و جان مردم از نگاه های سیاسی خود عدول کرده و معتقدند نه تنها وزیر بهداشت که همه مدیران اجرایی کشور تا آخرین روز خدمت به مردم نباید از مسئولیت فرار کنند.
پرده اول:
برخی منابع خبری نوشتند که سال گذشته ملک زاده معاون وزیر بهداشت و از نزدیکان رئیس جمهور با تئوری "همه باید بگیرند" باعث شد رئیس جمهور متقاعد شود نباید با کرونا مقابله جدی کند تا به اصطلاح ایمنی گله ای محقق شود.
 
پرده دوم: 
شیوع گسترده کرونا و بالا رفتن آمار مرگ و میر در کشور باعث شد بازار داغ شایعه برای برخی دارو ها قیمت آنها را صدها برابر افزایش دهد. حتی داروهایی برای هپاتیت مانند سووداک! دارویی که بعد ها برخی رسانه ها اعلام کردند با معاون مستعفی وزیر بی ربط نیست! همکاری برای استفاده از بیماران ایرانی به عنوان نمونه آزمایشگاهی کشورهای غربی هم موضوعی بود که ملک زاده در صفحه شخصی اش به آن اعتراف کرد.
 
پرده سوم:
وزیر بهداشت صراحتا در یک سخنرانی از اطلاعات غلطی که حوزه دانش و فناوری وزارت بهداشت (معاونت ملک زاده) به او داده گلایه کرده و به همین دلیل با تغییر مسیر و میدان دادن به داروهای سنتی که اثربخشی آنها تایید شده و تاکید بر توسعه تحقیقات برای تولید واکسن ایرانی کرونا، از تئوری منسوخ ایمنی گله ای عبور کرده و محدودیتهای شدید دوهفته ای برای قطع زنجیره کرونا را استارت می زند. همچنین طرح بزرگ شهید سلیمانی برای قطع زنجیره کرونا را در دستور کار می گذارد.
 
پرده چهارم: 
سلسله اقدامات جدید یعنی قطع سود دلالها و مقدمات ثبت یک افتخار تاریخی برای مردم ایران و جمهوری اسلامی. اما استعفای ملک زاده معاون وزیر بهداشت درست در شب آغاز محدودیتهای کرونایی و انتقاد صریح او از پروژه تولید داروهای ایرانی و بلافاصله استعفای نوبخت دبیر ستاد مبارزه با کرونا و برادر محمد باقر نوبخت یعنی عملا ایستادن در برابر ریشه کنی کرونا! و دقیقا فرار از مسئولیت در روزهای بحران و گریز از پاسخ گویی درباره تصمیمات قبلی خود!
 
پرده پنجم:
عباس عبدی، رمضان زاده، رسانه های اصلاح طلب، بی بی سی و... که ظاهرا از قبل محتواهای خود را آماده کرده بودند، بحران نمایی و تلاش برای استعفای وزیر بهداشت را بی پرده کلید می زنند. کاری که در شرایط فعلی قطعا در سطح خیانت به منافع ملی و شایسته ورود دستگاه قضایی است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۴۵:۵۰

21 Nov 2020