۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۴۵۹۶۲
امام‌جمعه فارسان؛

تفکر بسيجي در مدت کوتاه مي‌تواند تحولات عظيم به وجود آورد

امام‌جمعه فارسان گفت: بسيج در کنار مردم، همراه مردم و مايه مباهات و افتخار نظام است که در هنگامه‌هاي سخت پيش‌قدم بوده و لحظه‌هاي نابي را در تاريخ اين کشور و شهرستان ثبت نمودند.
تفکر بسيجي در مدت کوتاه مي‌تواند تحولات عظيم به وجود آورد
امام‌جمعه فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ به مناسبت هفته بسيج گفت: علاج همان است که رهبر معظم انقلاب و دلسوزان نظام گفته‌اند توجه به ظرفيت عظيم داخل و استفاده از جوهره وجودي جوانان برومند کشور. نمونه اين ظرفيت، بسيج و تفکر بسيجي است.
 
وي بيان کرد: دارندگان اين تفکر از عالي‌ترين درجات ايمان و عمل صالح برخوردار بوده و بهترين پشتوانه براي نظام اسلامي هستند ولو کارت و شناسه رسمي بسيج هم نداشته باشند.
 
وي اظهار داشت: در مدت کوتاه مي‌توانند تحولات عظيم سياسي، اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي به وجود بياورند. تفکر بسيجي شاخصه‏هايي ازجمله ايثارگري، زهد، قناعت، تواضع، صميميت، ابتکار، خلاقيت، عزت‌نفس، گمنامي، دوري از شهرت‏طلبي، مديريت، غيرت، جوانمردي، تعهد، وفاداري، صبر و پايداري، ترحم و نوع‏دوستي حتي با دشمنان، عبادت و انابه به درگاه خداوند، تکبر در برابر استکبار و… دارد.
 
وي ابراز داشت: اين تفکر وقتي ذيل ولايت قرار مي‌گيرد نه‌تنها فرد بلکه جامعه را متحول مي‌کند و دروازه‌هاي پيشرفت و آباداني را به ارمغان مي‌آورد.
 
وي گفت: بسيج در کنار مردم، همراه مردم و مايه مباهات و افتخار نظام است که در هنگامه‌هاي سخت مقابله با بيماري کرونا سلحشورانه جهت مقابله با اين بيماري اقدام به ضدعفوني کردن و کمک به نيازمندان و….. پيش‌قدم بودند و لحظه‌هاي نابي را در تاريخ اين کشور و شهرستان ثبت نمودند.
 
امام‌جمعه فارسان در پايان افزود: به‌هرتقدير امروز همه ما مسئوليت داريم به‌اندازه وسعمان براي رهايي از تمام مشکلات کشور، و قطع دست ليبرال‌ها که امام فرمود نگذاريد کار در دست آن‌ها باشد و ضدانقلابي که در دستگاه‌هاي اجرائي نظام رخنه کرده و براي نااميد کردن مردم فعاليت مي‌کند، مقدمات تشکيل دولت جوان حزب‌اللهي را فراهم کنيم.

انتهای پیام/530پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۴۳:۳۷

21 Nov 2020