۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۴۵۹۳۹
رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي اردل ؛

نصب 300 تابلو و علائم ايمني در محورهاي اردل

رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان اردل گفت: 300 تابلو و علائم ايمني با هدف ارتقا ايمني جاده هاي ارتباطي درمحورهای اين شهرستان نصب شد.
نصب 300 تابلو و علائم ايمني در محورهاي اردل
احمد عالي پور رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان ارد در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بيان اينكه علائم جاده‌اي در افزايش ضريب ايمني راه‌ها نقش موثري دارد و زبان گوياي جاده‌ها محسوب مي‌شود، افزود:  300 تابلو و علائم ايمني با هدف ارتقا ايمني جاده هاي ارتباطي در اين شهرستان نصب شد.

عالي پور ظهار کرد: اين علائم شامل تابلو هاي اخباري و انتظامي است که نصب اين علايم علاوه بر هشدار و اطلاع رساني سبب ارتقاي ايمني عبور و مرور و كاهش تصادفات جاده اي مي‌شود.

وي، تقويت علائم افقي و عمودي، بهبود وضعيت حفاظ‌ها و نگه‌داري روشنايي محورها، ايمن سازي و ساماندهي نقاط پرحادثه، خط كشي و لكه گيري، شستشو و ترميم علائم، جمع آوري لاشه حيواني و زباله در سطح محورها را از جمله فعاليت‌هاي ايمن سازي راهداران اين شهرستان اعلام كرد.

رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان اردل بيان کرد: پاكسازي و زيبا سازي حريم راه ها، لكه گيري جاده ها، نصب تابلوها، بازسازي و نوسازي تابلوهاي ايمني قديمي و فرسوده و نوسازي ميله هاي ترافيكي نصب شده در كمربندي از ديگر اقدام هاي اين اداره در راستاي ايمني محورهاي اين شهرستان است.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۳۹:۲۵

17 Nov 2020