۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۴۵۹۳۶

اهدای ۲۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند چهارمحال و بختیاری

با همت سپاه قمربنی هاشم(ع)، قرارگاه جهادی امام رضا(ع) وستاد اجرایی فرمان اما(ره)، 250 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند چهارمحال و بختیاری اهدا شد.
اهدای ۲۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ همزمان با 25 آبان و در آستانه هفته بسیج و تداوم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، 250 سری جهیزیه با مشارکت قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام و سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به  نوعروسان نیازمند استان چهارمحال و بختیاری اهدا شد.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون ۵۰۰ سری جهیزیه برای نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و محرومانی که زیر پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند، اهدا شده است.

سردار  سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری افزود: تهیه جهیزیه در قالب قرارگاه مواسات و کمک‌های مؤمنانه است و از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان ۶۷ میلیارد تومان  در قالب بسته‌های غذایی و بهداشتی هم بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان توزیع شده است.

دبیر کشوری قرارگاه جهادی امام رضا (علیه السلام) هم گفت: با شیوع ویروس کرونا تاکنون هزاران سری جهیزیه بین نوعروسان مناطق محروم کشور توزیع شده است.

آقای مسکنی افزود: در استان چهارمحال و بختیاری هم ۲۵۰ فقره جهیزیه هرکدام به ارزش ۱۳ میلیون تومان در حال توزیع است و تا پایان امسال هم دو هزار سری جهیزیه دیگر بین نوعروسان محروم این استان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۲۰:۵۲

16 Nov 2020