۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۴۵۹۳۱

سکوت مسئولين؛ مهر تائيد بر يک فاجعه/ مسئولين دروغگو از جنس مردم نيستند

مسئوليني که خود را دکتر و مهندس هايي مي دانند و در برابر مشکلات مردم سکوت مي کنند از مردم جدا هستند!!
سکوت مسئولين؛ مهر تائيد بر يک فاجعه/ مسئولين دروغگو از جنس مردم نيستند
به گزارش  جهانبین نیوز، در گزارشي که خبرنگار ما بر اساس بررسي ميداني و مصاحبه حضوري با مردم حاجي آباد گرفت مدعي شد که برخي از آمارهاي ارائه شده غير واقعي بوده و چنين طرح هايي يا اصلا اجرايي نشده و يا نصف و نيمه انجام شده است . (آنچه در تصوير زير  می بینید گویا این مطلب است ).
 
اما با گذشت بيش از يک ماه از انتشار اين خبر مسئولين مربوطه شهرستاني و استاني هيچگونه واکنشي نشان نداده اند که اين مسئله نشان دهنده مهر تائيدي بر يک فاجعه در محروم ترين شهرستان استان است.

خبرنگار ما این مسئله را پیگیری و طی یک مصاحبه با  مقصودي مديرکل راه وشهرسازي استان و  قربان پور فرماندار شهرستان لردگان خواستار پاسخگويي درباره اين آمار مي باشند و همچنين اين رسانه از نهادهاي نظارتي خواستار اين است که به اين گزارش ها و آمارهاي مبهم رسيدگي و فرمانداري و اداره کل راه وشهرسازي را موظف به شفاف سازي کنند که اين هزينه از بيت المال که براي اين شهرستان محروم که اتفاقا پول کمي هم نيست را در کجا و صرف چه اموري کرده اند؟!

اينکه چنين مبلغ کلاني که مي تواند برخي از مشکلات اين شهرستان را حل کند کجا هزينه شده است؟ اگر هزينه اي شده چرا وضعيت منطقه حاجي آباد و ساير نقاط در حد يک فاجعه است؟
 

مسئولين بايد پاسخگوي درخواست مردم باشد

متاسفانه مسئولان، عادت کرده اند حتي کوچکترين مطالبه گري و انتقاد اصولي که حق مردم است و در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به رسميت شناخته شده است را با نگاه دشمني و کدورت ارزيابي کنند در حالي که اين پيگيري خواسته مردم است و عدم پاسخگويي به آن يک نوع بي احترامي محسوب مي شود!!

آيا ميان مردم و برخي مسئولين شهرستان تفاوتي وجود دارد؟ اگر مسئولي خود را از جنس مردم مي داند بايد پاسخگوي درخواست مردم باشند و اگر خود را دکتر و مهندس هايي مي دانند که از مردم جدا هستند به سکوت خود ادامه دهند!!  اما در نهايت حق پيروز است و اين افراد مديون خون شهدا و همان مادران شريف و رنج ديده کودکاني مي شوند که در سرماي زمستان بايد هر روز لباس فرزندش را که در کوچه خيابان هاي پر از گل و لاي حاجي آباد براي رفتن به مدرسه کثيف مي شوند را با دستان خسته خود بشويند و فقط چند صدمتر آن طرف برخي مسئولين بدون حتي يک دقيقه فکر دلسوزي و مسئوليت پذيري بر صندلي هاي قدرت خود تکيه بزنند.
 
برخي آمارهاي مطرح شده دروغ و غير واقعي مي باشند بنابراين بايد تکليف 55 ميليارد و 800 ميليون ريال پول بيت المال مشخص شود به همين جهت رسانه جهانبین نیوز؛  به عنوان حامي مردم شريف، ولايت مدار و انقلابي لردگان تا ارائه پاسخ شفاف مسئولين و پاسخگويي به خواسته مردم به بررسي اين موضوع ادامه خواهد داد و در اين راه با پشتيباني مردم در مقابل هر فردي که خود را فرا تر از قانون و مردم مي داند خواهد ایستاد.

انتهاي پيام/630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۵۳:۵۵

15 Nov 2020