۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۴۵۹۳۰
دغدغه جوانان شهر گوجان؛

داشتن يک کتابخانه خواسته‌ چندين ساله مردم شهر گوجان

کتاب و کتاب‌خواني اهميت ويژه‌اي در ارتقاء و توسعه يک جامعه دارد، يکي از خواسته‌هاي چندين ساله مردم شهر گوجان ازجمله دانشجويان؛ دانش آموزان؛ فرهنگيان داشتن يک کتابخانه در شهر گوجان مي‌باشد.
داشتن يک کتابخانه خواسته‌ چندين ساله مردم شهر گوجان
به گزارش جهانبین نیوز ، خواسته‌هاي چندين ساله مردم شهر گوجان ازجمله دانشجويان؛ دانش آموزان؛ فرهنگيان داشتن يک کتابخانه در شهر گوجان مي باشد.

اين درخواست از سوي مردم گوجان نشان‌دهنده فرهنگ دوستي و علاقه‌مندي آن‌ها به کتاب و کتاب‌خواني است.

خواسته‌اي که شدني است البته با مساعدت مسئولين و خيرين از اين رو از مسئولين شهر و خيرين محترم انتظار مي‌رود با جديت از هرگونه پيشنهاد يا نقطه‌نظري در مورد ارتقاي بحث فرهنگ و کتاب‌خواني و عرصه‌ي هاي مختلف کتاب‌خواني با راهکار قانوني استقبال کنند و از هرگونه مصوبه‌ي مثبت در اين راستا کوتاهي نکنند و تمام تلاش خود را براي پيشبرد اين مهم به کار ببرند. چرا که در اکثر شهرهاي کشور کتابخانه وجود دارد.

کتاب‌هاي متنوع همه‌جا در قالب‌هايي همچون قفسه‌هاي آزاد کتاب در دسترس باشد

 حيدري مدرس دانشگاه در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ از اهميت کتاب و مطالعه ابراز داشت: بايد علاقه به کتاب‌خواني را افزايش داد؛ که قرار دادن کتاب در محيط‌هاي گوناگون ازجمله محيط‌هاي آموزشي، مدارس، مساجد، ادارات و پارک‌ها ازجمله راه‌هاي افزايش کتاب‌خواني است؛ در واقع لازم است کتاب‌هاي متنوع همه‌جا در قالب‌هايي همچون قفسه‌هاي آزاد کتاب در دسترس باشد.

وي اظهار داشت: بايد تمام افراد در همه جا بتوانند از کتاب استفاده کنند اما نبود کتابخانه در بيشتر شهرها و روستاها از جمله خلأهاي موجود در زيرساخت‌هاي فرهنگ کتاب‌خواني است.

وي در ادامه افزود: همچنين لازم است کتاب‌ها با قيمت مناسب ارائه شوند تا افراد از آن‌ها استفاده کنند، در اين زمينه و همچنين در توليد محتوا نيز بايد دولت سرمايه‌گذاري داشته باشد تا مؤلفان و ناشران ضرر نکنند.

به گزارش جهانبین نیوز ؛ گوجان يکي از شهرهاي استان چهار محال و بختياري است و مرکز ميزدج عليا يکي از شهرهاي بخش مرکزي شهرستان فارسان، استان چهارمحال و بختياري ايران است.

انتهای پیام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۱۵:۳۰

15 Nov 2020