۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۴۵۹۲۷

۲ واحد مسکن مددجویی در منطقه محروم "موگویی" افتتاح شد

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۲ واحد مسکن مددجویی در روستاهای منطقه محروم و صعب‌العبور موگویی افتتاح و در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.
۲ واحد مسکن مددجویی در منطقه محروم "موگویی" افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز ، مراسم افتتاح ۲ واحد مسکن مددجویی در روستاهای سوه و صالح کوتاه واقع در دهستان محروم و صعب‌العبور موگویی از توابع شهرستان کوهرنگ با حضور علی ملک پور، مدیرکل کمیته امداد استان به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: تأمین مسکن مقاوم و ایمن برای خانواده‌های نیازمند ساکن مناطق محروم در راستای کاهش بخشی از مشکلات اقتصادی آن‌ها انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه هزینه‌های احداث این واحدهای مسکونی از سوی خیران برای مددجویان فاقد مسکن و دارای شرایط در روستاهای سوه و صالح کوتاه تأمین شده است افزود: اعطای کمک‌های مالی و حتی انجام خدمات رایگان در حوزه ساختمان گام بزرگی در راستای رفع این نیاز اساسی مددجویان است.

ملک پور ضمن سرکشی از وضعیت خانواده‌های نیازمند ساکن منطقه موگویی از توزیع بسته‌های تحصیلی میان دانش‌آموزان نیازمند این منطقه خبر داد.

شایان ذکر است، دهستان موگویی از توابع شهرستان کوهرنگ است که با بارش نخستین برف در فصل پاییز تمامی راه‌های ارتباطی آن مسدود می‌شود.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۲۹:۵۷

14 Nov 2020