۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۴۵۹۲۱
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل:

7 واحد قصابي در منطقه پشتکوه اردل پلمب شد

سرپرست شبکه بهداشت شهرستان اردل از پلمب هفت واحد قصابي به دليل رعايت نكردن پروتکل هاي بهداشتي در منطقه پشتکوه اين شهرستان خبر داد.
7 واحد قصابي در منطقه پشتکوه اردل پلمب شد
عليرضا رئيسي سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل در گفت و گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: در بازديد کارشناسان شبکه بهداشت، بازرسان دامپزشکي از مراکز تهيه و توزيع مواد غذايي در منطقه پشتکوه شهرستان اردل ، هفت واحد قصابي به دليل رعايت نكردن پروتکل هاي بهداشتي پلمب شدند.

رئيسي اظهار کرد: با توجه به اقدام غير بهداشتي متصديان متخلف اين واحدها که تهديدي عليه بهداشت عمومي بود، پس از تنظيم صورتجلسه با همکاري دستگاه قضائي و همراهي نيروي انتظامي، واحد هاي مذکور تا اطلاع ثانوي پلمب شدند.

وي با اعلام اين که طرح تشديد نظارت کرونايي بر واحدهاي صنفي بر اساس تصميم ستاد مقابله با کرونا ادامه خواهد يافت، گفت: واحدهاي صنفي که پس از تذکر، پروتکل هاي بهداشتي را رعايت نکنند، فعاليتشان براي مدت نامحدودي تعطيل خواهد شد.

 سرپرست شبکه بهداشت و درمان  شهرستان اردل اضافه کرد : بر اساس مصوبه ستاد ملي و استاني مقابله با کرونا ، رعايت پروتکل هاي بهداشتي و استفاده از ماسک از سوي تمام متصديان اين واحدها اجباري است و آنها حق ارايه خدمات به مشتريان فاقد ماسک را ندارند.

وي افزود: مردم مي توانند در صورت مشاهده موارد غير بهداشتي در مراکز تهيه و توزيع موادغذايي، با سامانه 190تماس بگيرند و موضوع را به کارشناسان اين مرکز اطلاع دهند.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۴۲:۰۸

13 Nov 2020