۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۴۵۹۱۳

ساخت 171 باب خانه برای نیازمندان در چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه‌السلام، از تکمیل ساخت 171 باب خانه برای نیازمندان استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
ساخت 171 باب خانه برای نیازمندان در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز، آیین افتتاح یک باب واحد مسکونی با حضور فرمانده سپاه استان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن ، فرماندار و رئیس کمیته امداد شهرستان بن در شهر یانچشمه برگزار شد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در این مراسم گفت: گروههای جهادی بسیج همیشه برای خدمت صادقانه و بی منت در راستای رفع مشکلات محرومین آماده هستند و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نکرده و تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا بتوانند گوشه ای از مشکلات مردم در مناطق محروم را رفع نمایند.

سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری اظهار داشت: با توجه به نیاز  تعدادی از مددجویان کمیته امداد به مسکن مقاوم، تفاهم‌نامه‌ای بین کمیته امداد امام خمینی رحمه الله علیه و سپاه قمر بنی هاشم علیه‌السلام استان منعقد گردید و گروههای جهادی بسیج با مشارکت و همیاری نیروهای کمیته امداد در راستای ساخت این واحدها، اقدامات چشمگیری انجام دادند که تا کنون 171 باب از این منازل ساخته شده و تحویل مددجویان گردیده است و 149 واحد دیگر نیز تا آخر سال تکمیل گردیده و به نیازمندان تحویل داده خواهد شد.

وی افزود: بسیج ثابت کرده که همیشه یار و غمخوار محرومین جامعه می باشد و در طول سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هرجا بسیج وارد شده است کار را به بهترین شکل پیش برده و خدمت صادقانه ای به مردم داشته است خواه میدان جنگ نظامی باشد یا میدان جنگ نرم یا مبارزه با کرونا یا محرومیت زدایی، که همین امر رضایت ملت از این نهاد مردمی را در پی داشته است.

سرهنگ دوم پاسدار محسن کریمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن نیز در این مراسم گفت:  از ابتدای سال تا کنون در شهرستان بن 14 باب واحد مسکونی تحویل مددجویان شده و ان شاء الله  تا آخر سال نیز 6 واحد دیگر ساخته و تحویل داده خواهد شد.


انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۵۴:۴۹

11 Nov 2020