۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۴۵۹۱۰
رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری؛

منافع استان چهارمحال و بختیاری در خطر است/ جلو طرح های انتقال آب بهشت آباد و خرسان باید گرفته شود

رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولین استان همجوار چهارمحال و بختیاری برای اجرای طرح تونل بهشت آباد و خرسان برنامه ریزی می کنند و این در حالی است که این استان هنوز برای آب شرب خود مشکل دارد و همین امر موجب شده که مردم اعتماد خود را نسبت به مسئولین کم کنند.
منافع استان چهارمحال و بختیاری در خطر است/ جلو طرح های انتقال آب بهشت آباد و خرسان باید گرفته شود
فرهاد رئیسی دهکردی رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اظهار کرد:  حیات استان چهارمحال و بختیاری به آب بستگی دارد اما متاسفانه عده ای به این مسئله فکر نمی کنند و تنها منافع استان خودشان را می بینند.

وی با اشاره به اینکه استان همجوار ما به دنبال این است که شش طرح خانمان برانداز را اجرایی کند تصریح کرد: منبع آب در استان چهارمحال و بختیاری است اما هنوز نتوانسته ایم انتقال آب شرب از یک شهر به شهر دیگر را انجام دهیم و به نتیجه برسانیم.

رئیسی افزود: مسئولین استان اصفهان برای اجرای طرح تونل بهشت آباد و خرسان برنامه ریزی می کنند و این در حالی است که استان چهارمحال و بختیاری هنوز برای آب شرب خود مشکل دارد و همین امر موجب شده که مردم اعتماد خود را نسبت به مسئولین کم کنند.

وی اذعان داشت: مسئولین استان اصفهان دنبال این هستند که از وزارت خانه مجوزهای لازم را برای اجرای پروژه غیر قانونی بگیرند اما صدای ما تا کنون به گوش هیچ مسئول بالادستی نرسیده و همین باعث شده مردم استان ما خود را بی پناه بدانند.

رئیسی با اشاره به اینکه ما به عنوان شورای شهر و شورای استان ملزم هستیم که در کنار مردم باشیم گفت: ما از منافع مردم دفاع میکنیم و با یک برنامه ریزی منسجم  و سیاست گذاری صحیح اهداف خود را پیش می بریم.

وی با تاکید بر اینکه ما باید در بین مسئولین خودمان به یک وحدت برسیم اظهار کرد: منافع استان در خطر است و مردم از ما انتظار دارند که نگذاریم خدشه ای به استان واردشود.

رئیسی با تاکید بر اینکه طرح های خانمان سوزی را در این استان می خواهند اجرا کنند گفت: مجمع نمایندگان استان باید مراقب باشند و در شورای سیاست گذاری بتوانند به نتایج خوبی دست پیدا کنند و نگذارند طرح انتقال آب بهشت آباد و خرسان بخواهد اجرا شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آب دشت شهرکرد 37 متر پایین آمده و این  بدان معنا است که این دشت ها به سمت خشکسالی یش می رود.

انتهای پیام/1020ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۴۳:۵۴

10 Nov 2020