۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۴۵۸۹۵
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری؛

عمده مشکل موجود در واحد های صنعتی جونقان بانکی است/ تاکنون 3 واحد از این کارگاه‌ها را به چرخه تولید باز گردانیده‌ایم

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از مشکلات عمده شهرک صنعتی جونقان واحدهای صنعتی راکد هست که این راکد بودن توسط بانک‌ها به وجود آمده است که امیدواریم در سال جهش تولید این واحدهای راکد را به چرخه تولید بازگردانیم و این برنامه را عملی کنیم.
عمده مشکل موجود در واحد های صنعتی جونقان بانکی است/ تاکنون 3 واحد از این کارگاه‌ها را به چرخه تولید باز گردانیده‌ایم
حمیدرضا فلاح در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛  در خصوص فعالیت قطب صنعتی جو نقان گفت: قطب صنعتی جونقان با مساحتی بالغ‌بر210 هکتار دارای 86 واحد بهره‌بردار به مساحت 45 هکتار هست.
 
فلاح در ادامه افزود: در این شهرک کلیه امکانات زیرساختی ضروری ازجمله آب، برق و گاز و خصوصاً آب پایدار وجود دارد و تاکنون حدود 210 قرارداد در این شهرک منعقد گردیده است.
 
وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات عمده این شهرک واحدهای صنعتی راکد است که این راکد بودن توسط بانک‌ها به وجود آمده است که امیدواریم در سال جهش تولید این واحدهای راکد را به چرخه تولید بازگردانیم و این برنامه را عملی کنیم.
 
وی تصریح کرد: تاکنون 3 واحد از این کارگاه‌ها را به چرخه تولید باز گردانیده‌ایم و امید داریم از طریق تعاملاتی که با بانک‌ها و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید داریم موارد تملک رفع گردد تا دیگر کارگاهها هم به چرخه تولید بازگردند.
 
وی بیان داشت: مشکل شهرک صنعتی جونقان مستقر نبودن سرمایه‌گذاران است و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بتوانیم با سرمایه‌گذاران جلسه‌ای را در همین راستا داشته باشیم تا بتوانیم این شهرک بسیار خوب را برای اشتغال جوانان منطقه به صورت فعال راه‌اندازی کنیم.
 
‌وی در پایان گفت: شهرک صنعتی جونقان که با مساحت 210 هکتاری دارای 100 هکتار فاز عملیاتی است، از زیرساخت‌های آب، برق، گاز، تلفن ثابت و همراه نیز بصورت کامل برخوردار بوده و این یعنی از پتانسیل مطلوبی برای فعالیت در عرصه صنعت است .
 
به گزارش جهانبین نیوز ؛ ایجاد زمینه‌های لازم برای برخورداری بنگاه‌های خرد، کوچک و متوسط صنفی از حمایت‌ها و معافیت‌های گوناگون مشابه واحدهای صنعتی، از تعهدات قابل توجه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است که می‌تواند مشوق ارزشمندی برای صنوف مختلف به منظور رونق بخشی به فضای کسب و کار محسوب شود.

انتهای پیام/530ب
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۰۸:۵۲

8 Nov 2020