۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۴۵۸۹۴

اجرای عدالت، روزنه‌های فسادانگیز در شهرداری را مسدود می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه الکترونیکی شدن خدمات از ایجاد مشکلات احتمالی جلوگیری می‌کند، گفت: اجرای عدالت روزنه‌های فسادانگیز در شهرداری را مسدود می‌کند.
اجرای عدالت، روزنه‌های فسادانگیز در شهرداری را مسدود می‌کند
به گزارش جهانبین نیوز؛ فرهاد رئیسی در سیصد و یکمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به وضعیت کرونا اظهارداشت: وضعیت کرونا در استان و شهر شهرکرد نامناسب است که می‌طلبد در راستای اعمال برخی محدودیت‌ها در شهرداری، شهردار پیشنهادات خود را به صحن علنی شورا ارجاع دهد.

وی با اشاره به نیمه تکمیل ماندن پروژه برج دوقلو افزود: در تلاش هستیم که تا پایان این دوره از شورا یک سر و سامان به این پروژه داده شود تا بخشی از حقوق مردم محقق شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد ضمن تقدیر از دستگاه قضایی جهت کمک به بازگرداندن اموال شهرداری بیان کرد: بازگشت اموال شهرداری سبب ایجاد اعتماد عمومی می‌شود.

رئیسی با بیان اینکه وضعیت معیشتی مردم خوب نیست، تصریح کرد: مردم تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی در کشور را تحمل کردند چراکه به نظام و انقلاب اعتقاد دارند اما امروز مردم از برخی بی‌عدالتی‌ها در شهرداری ناراضی هستند بنابراین باید حق و حقوقات برای همه شهروندان یکسان دیده شود.

وی با بیان اینکه الکترونیکی شدن خدمات از ایجاد مشکلات احتمالی جلوگیری می‌کند، ادامه داد: اجرای الکترونیکی کارها نظارت بیشتر بر روزنه‌های فسادانگیز در شهرداری را مسدود می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به پیش‌بینی راهکارها جهت افزایش درآمدها در نیمه دوم سال گفت: در مسائل اقتصادی همیشه باید پیش‌بینی‌های لازم صورت پذیرد.

طیبه شریفی نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه با بیان اینکه از شهرداری انتظار می‌رود که تحولات عظیمی را در شهر ایجاد کند، بیان کرد: افسردگی در استان رتبه بالایی دارد بنابراین باید در ساخت و سازها، فضاهای باز مدنظر قرار گیرد در غیر این‌صورت با متخلفان باید برخورد جدی صورت پذیرد.

وی با اشاره به وضعیت قرمز کرونا گفت: شهرداری باید مدیریت بحران داشته باشد و جهت برخورد با مسائل بحرانی در حالت آماده باش کامل باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به رسیدگی به مسائل حقوقی خاطرنشان کرد: واحد املاک و حقوقی شهرداری باید تقویت و کارآمدتر شود چراکه بیشتر مسائل شهرداری حقوقی است.

امامقلی بلالی رئیس کمیسیون املاک شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه بیان کرد: وضعیت کرونا در استان بسیار وخیم است به گونه‌ای که تعداد متوفیان کرونا به حدود ۹ نفر در روز رسیده است.

وی افزود: از ستاد مقابله با کرونای استان تقاضا می‌شود نسبت به اجرای طرح قرنطینه یک ماهه در آذرماه تدابیر لازم را اتخاذ نماید تا بتوانیم با کنترل این بیماری از تلفات جانی جلوگیری نماییم.

مصطفی حیدری رئیس کمیسیون حقوقی  و نظارت در شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه‌ گفت: کنترل ویروس کرونا در استان نیازمند تصمیم‌گیری قاطع است که قابلیت اجرایی شدن داشته باشد.

وی  با اشاره به اتخاذ تدابیر جهت افزایش درآمد‌زایی شهرداری افزود: با توجه به شرایط موجود کرونا ممکن است طرح قرنطینه کامل اجرا گردد بنابراین می‌طلبد در راستای تحقق درآمدهای شهرداری در ۶ ماهه دوم سال جاری تدابیر لازم اتخاذ شود.

اسماعیل زماندوست سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری شهرکرد در ادامه جلسه با اشاره به عملکرد ۶ ماهه مالی شهرداری گفت: مجموع اعتبارات شهرداری شهرکرد درسال جاری ۲۳۳ میلیارد تومان در ۶ سرفصل مصارف و ۷ سرفصل منابع بوده که در ۶ ماهه امسال ۱۱۵ میلیارد تومان آن محقق شده است.

در پایان اعضای شورای اسلامی شهرکرد با جابجایی اعتبار از محل اعتبارات پروژه احداث پایانه مسافربری منظریه جهت خرید لوازم یدکی برای ناوگان حمل و نقل شهری به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان موافقت کردند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۴۶:۴۹

8 Nov 2020