۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲
کد مطلب : ۴۵۸۹۲
امام جمعه شهرستان لردگان:

سياست هاي آمريکا در برابر ايران تعريف شده است/ مسئولان، پيشرفت کشور را به آن طرف مرز ها گره نزنند

امام جمعه شهرستان لردگان گفت: اگر مسؤولان کشور از تغييرات در آمريکا خوشحال شوند سخت در اشتباه اند، چرا که سياست هاي آمريکا تعريف شده است.
سياست هاي آمريکا در برابر ايران تعريف شده است/ مسئولان، پيشرفت کشور را به آن طرف مرز ها گره نزنند
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام سيدمهدي تاج زاده امام جمعه شهرستان لردگان گفت: آمريکا با آن همه ادعاي دموکراسي که مي خواهد به دنيا انتقال بدهد در انتخاباتش نشان داد که کشوري پر از فساد، ترس و وحشت است و با تمام مشکلاتي که در جهان بوجود آورده و شناخته شده اين انتخابات آمريکا را بيشتر به جهان شناساند.

وي افزود: آمريکا مظهر شيطان جهاني است و هر کس رئيس جمهور اين کشور شود با فرد قبلي هيچ تفاوتي ندارد؛ آمريکا که عضو لابي جهاني صهيونيسم است در مقابل ايران سياست هاي تعريف شده دارد و شرط رياست جمهوري اين کشور بيان سياست ها و مواضع در برابر ايران است.

امام جمعه لردگان، با بيان اينکه مسؤولان بايد به فکر مردم باشند، عنوان کرد: اينکه مسؤولان از تغييرات در آمريکا خوشحال شوند اشتباه است چراکه سياست هاي آمريکا تعريف شده است و تغييري نخواهد کرد و به فرموده مقام معظم رهبري بصيرت واقعي را کسي دارد که تهديدها را ببيند و فرصت ها را پيدا کند، کشور ما با الطاف الهي و عنايت امام زمان(عج) و هدايت مقام معظم رهبري راه خود را ادامه خواهد داد و زيربار هيچ برجام و حرف زوري نخواهد رفت.

تاج زاده ادامه داد: مسؤولان نيز از فرصت باقي مانده نهايت استفاده را بکنند و بدون اينکه پيشرفت کشور را به آن طرف مرز ها گره بزنند توانشان را براي پيدا کردن راه علاج براي مشکلات مردم بگذارند چراکه مردم بسيار گرفتارند.

انتهاي پيام/630 ل
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۳۶:۵۷

8 Nov 2020