۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۴۵۸۶۰
کارشناس مسائل سياسي؛

ايالات‌متحده از هيچ دشمني آشکاري عليه مسلمانان فروگذار نيست

کارشناس مسائل سياسي گفت: قدرت و استحکام انقلاب اسلامي و نظام جمهوري اسلامي ايران است که توطئه‌ها و جنايت‌هاي آمريکا را يکي پس از ديگري خنثي و نقش بر آب کرده است.
ايالات‌متحده از هيچ دشمني آشکاري عليه مسلمانان فروگذار نيست
سجاد شهراني کارشناس مسائل سیاسی  در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ گفت: وقتي حرف از جنايات آمريکا مي‌زنيم اين موضوع مربوط به سال‌هاي اخير و مسائل تحريم‌ها نيست، آمريکا حتي قبل از انقلاب نيز خباثت‌هايي را عليه ملت ايران ترتيب داده است.
 
وي افزود: در فاصله بين پيروزي انقلاب اسلامي تا جنگ تحميلي نيز آمريکا جنايت‌هاي مختلفي را عليه ملت ايران مرتکب شده است که به نمونه‌هايي از آن‌ها اشاره مي‌شود.
 
شهرانی بيان داشت: آمريکا به دليل از دست دادن منافع خود، به شيوه‌هاي گوناگون، اعم از دخالت مستقيم و غيرمستقيم، عليه ملت ايران دست به جنايت زد و بديهي‌ترين قوانين و عرفيات ديپلماتيک را زير پا گذاشت. اقدامات آمريکا عليه ملت ايران متعلق به يک دولت، حزب يا فرد خاصي نيست، بلکه ماهيت نظام سياسي آمريکا ماهيتي استعماري است.
 
وي اظهار داشت: حمايت از گروه‌هاي به اصطلاح ميانه‌رو (نهضت آزادي ـ جبهه ملي و ساير ملي‌گراهاي ضد مذهب)، طراحي نقشه تجزيه ايران و حمايت از گروه‌هاي تجزيه‌طلب ۱۳۵۸، اعمال فشار اقتصادي پس از تسخير سفارت آمريکا در تهران؛ دستور قطع خريد نفت از ايران؛ دستور توقيف همه دارايي‌هاي دولت ايران در آمريکا و منع اغلب صادرات و معاملات مالي با ايران، حمله نظامي به طبس براي نجات گروگان‌ها و بمباران پايگاه‌هاي هوايي سراسر ايران در ارديبهشت ۱۳۵۹ و طراحي کودتاي نوژه به‌منظور حمله به فرودگاه و ايستگاه راديويي و محل سکونت امام خميني (ره) در تيرماه ۱۳۵۹ ازجمله جنايت‌هاي شيطان بزرگ در اين فاصله زماني است.
 
وي تصريح کرد: بعد از دوران دفاع مقدس آمريکا وقتي ديد که در عرصه نظامي نتوانسته ضربه‌اي به انقلاب اسلامي بزند روي به شيوه‌هايي ديگري آورد که شايد بتواند دوباره پاي خود را به ايران باز کند.
 
شهرانی ابراز داشت: آمريکايي‌ها هرساله با گزارش‌هاي واهي خود عليه کشورهاي جهان ازجمله کشورهاي حوزه خليج‌فارس از نقض حقوق بشر دم مي‌زنند اما به‌راحتي نه‌تنها هواپيماي ايرباس ايران با ۲۹۰ مسافران غيرنظامي را در دل آُسمان منهدم کردند که نزديک به ۳۲ سال بعد جنايتي نزديک به آن را در دل خاک عراق عليه فرمانده سپاه قدس ايران در فرودگاه بغداد انجام دادند؛ خبر اين بود سردار سپهبد قاسم سليماني در عراق ترور شد!
 
وي افزود: ايالات‌متحده که از هيچ دشمني آشکاري عليه مسلمانان و ملت‌هاي آزادي‌خواه دنيا و ترور دانشمندان هسته‌اي ايران، فرماندهان نظامي ايران و حزب‌الله و عراق فروگذار نيست، امروز همين جنايت‌ها را در کشور خود عليه سياه‌پوستان شروع کرده اما به‌يقين اين جنايت‌ها نيز به نفع ترامپ و سياستمداراني چون او در آمريکا تمام نمی شود.
 
شهرانی تصريح کرد: از موارد ديگر دشمني شيطان بزرگ آمريکا با کشور ايران استقلال‌خواهي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است؛ زيرا استقلال سياسي، جغرافيايي و اقتصادي از دستاوردهاي انقلاب است که با برنامه‌ها و سياست‌هاي نظام استکبار مغايرت دارد و اين کينه تمام‌شدني نيست.
 
وي در پايان گفت: ايادي استکبار بايد بدانند که استقامت و پايداري جمهوري اسلامي ايران در مقابل اقدامات براندازانه امريکا به ضعف توطئه‌هاي امريکا برنمي‌گردد، بلکه قدرت و استحکام انقلاب اسلامي و نظام جمهوري اسلامي ايران است که توطئه‌ها و جنايت‌هاي آنان را يکي پس از ديگري خنثي و نقش بر آب کرده است.


انتهاي پيام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۱۵:۰۱

2 Nov 2020