۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۴۵۸۵۲
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع):

اهانت به پیامبر اسلام جلوه ای از فرهنگ غرب وحشی است

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) ، اهانت به پیامبر اسلام را جلوه ای از فرهنگ غرب وحشی در عصر جاهلیت مدرن دانست.
اهانت به پیامبر اسلام جلوه ای از فرهنگ غرب وحشی است
به گزارش جهانبین نیوز ؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون مسئله اهانت مجدد نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم و حمایت رئیس جمهور این کشور به بهانه آزادی بیان از این اقدام خبیثانه ، گفت: نظام سلطه در تحقق نقشه های اسلام هراسی به بن بست رسیده و ناچار به این گونه اقدامات رذیلانه و خبیثانه است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر افزود: میزان گرایش به دین مبین اسلام و سیره کمال گرایانه اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام، دنیای غرب را به وحشت انداخته و شیاطین زمان با برگشت به دوران جاهلیت به حربه اهانت و توهین متوسل شده اند.

وی، گفت: توهین و اذیت و آزار پیامبر صلح و مهربانی از بدو بعثت حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم از سوی کافران و مشرکان بوده و امروز نیز شاهد این اهانت ها از سوی غرب وحشی در عصر جاهلیت مدرن هستیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: اسلام و انقلاب اسلامی ایران ، منافع نظام سلطه را به خطر انداخته و سیاست های یک بام و دو هوای غربی ها نمی تواند ماهیت دروغین حامیان آزادی بیان را پوشش دهد، زیرا مواضع آنها در برابر انکارکنندگان هولوکاست و عدم حمایت آنان از اندیشه های ضد لیبرالی و ضد امپریالیستی نشان می دهد که که هیچ گاه باور به آزادی بیان و اندیشه نداشته اند و تنها منافع برای آنها مهم است.

وی، به ابعاد مختلف تزلزل درجوامع غربی نیز اشاره کرد و گفت: امروز با بحران هویت و بن بست نظام سرمایه داری غرب مواجه هستیم، که نابودی ارزش های دینی و انسانی در این منطقه باعث از هم گسیختگی بنیان خانواده و تزلزل در ارکان جوامع آنها شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، افزود: دوری از معنویات و اخلاق، از بین رفتن کرامت زن و رواج نژادپرستی و خشونت در جوامع غربی بیانگر رسیدن فرهنگ غرب به بن بست نهایی و فروپاشی آنهاست.

وی، با اشاره به قوانین حقوقی شناخته شده در غرب و عرصه بین الملل، خاطرنشان کرد:  بر اساس اسناد حقوق بشری و میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی بر ضرورت حرمت گذاری مقدسات مذهبی افراد تأکید و تعدی به مقدسات مذهبی نکوهیده شده که همین مفاد قانونی نیز علاوه بر مسایل اخلاقی و انسانی نشان دهنده این است که رئیس جمهوری فرانسه از حداقل  های حقوق بشری و آزادی بیان نیز تبعیت نمی کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: همانگونه که دین مبین اسلام اجازه نمی‌دهد مسلمانان به مقدسات سایر ادیان توهین کنند، در مقابل اهانت دولتمردان غربی به مقدسات اسلامی نیز نباید آزادگان جهان سکوت کنند و با اتحاد امت اسلام باید درس عبرتی به آنها داده شود تا مانع از تکرار چنین اقدامات خبیثانه ای شود.

وی، اهانت به پیامبر اسلام را جلوه ای  از فرهنگ غرب وحشی در عصر جاهلیت مدرن دانست و افزود: تحریم کالاهای فرانسوی از سوی جهان اسلام و محکوم کردن توهین رئیس جمهور فرانسه از سوی ملتها و دولت های اسلامی را اقدامی ارزنده دانست که باید تداوم داشته باشد.

این مقام مسئول با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به جوانان فرانسوی، مطالبه گری امت اسلام برای برخورد شدید با عاملان اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم در عرصه های مختلف فضای مجازی و حقیقی را گامی برای پایان دادن به این اقدامات خبیثانه برشمرد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۱۸:۰۰

31 Oct 2020