۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۴۵۸۴۳
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن:

اصلاح ساختار بودجه مشکلات را حل می کند

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: با اصلاح ساختار بودجه می‌توانیم ضمن شفاف‌سازی بودجه، ایجاد منابع پایدار برای بودجه، مدیریت هزینه‌ها و عدالت و توسعه متوازن بسیاری از مشکلات امروز مردم را حل کنیم.
اصلاح ساختار بودجه مشکلات را حل می کند
به گزارش جهانبین نیوز ؛ احمدراستینه هفشجانی نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی  گفت: همه ما فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب را باید مورد توجه قرار دهیم و باید نقد از مسئولان سازنده باشد و اهانت و هتک حرمت به آنان تحت هیچ شرایطی انجام نشود. مجلس یازدهم سوگند خورده است که تحت هر شرایطی مصالح کشور را در نظر داشته باشد اما حقوق ملت را هم مدنظر داریم و بر این اساس عده ای نباید برداشت های خود را به فرمایشات مقام معظم رهبری منتسب کنند.

وی ادامه داد: علت مخالفت بنده و جمعی از نمایندگان با استیضاح رئیس جمهور آن بود که در شرایطی که آمریکا جنگ تمام عیاری را علیه کشورمان به وجود آورده است، باید انسجام در کشور برای حل مشکلات وجود داشته باشد. البته نمایندگان درخواست‌کننده استیضاح هم مهمترین علت خود برای استیضاح را عدم پاسخگویی دولت عنوان کرده اند.

راستینه با بیان این که  باید نمایندگان مجلس با توجه به اختیارات قانونی خود دولت را پاسخگو کنند، بیان کرد:  باید چارچوب‌های کلی اصلاح ساختار بودجه را در قالب طرحی قانونی و دولت را مکلف به ارائه لایحه بودجه در قالب کلیات این قانون کنیم.

وی در پایان تاکید کرد:  با اصلاح ساختار بودجه می‌توانیم با شفاف‌سازی بودجه، ایجاد منابع پایدار برای بودجه، مدیریت هزینه‌ها و عدالت و توسعه متوازن بسیاری از مشکلات امروز مردم را حل کنیم.

انتهای پیام/1020ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۰۷:۰۷

29 Oct 2020