۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱
کد مطلب : ۴۵۸۳۹

پیشرفت و توسعه استان در گرو حمایت و همکاری مردم است

رئیس دبیرخانه شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تا کنون مردم حمایت زیادی از ما کرده اند و امیدوارم که این حمایت ها تداوم و استمرار داشته باشد چرا که پیشرفت و توسعه استان درگرو همین حمایتها و همکاری ها است..
پیشرفت و توسعه استان در گرو حمایت و همکاری مردم است
به گزارش جهانبین نیوز؛ پریسا موسوی قهفرخی رئیس دبیرخانه شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در سه ماهه دوم سال 1399  ، شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری به ریاست فرهاد رئیسی دهکردی دو جلسه رسمی، و  پنج جلسه کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی و حقوقی و کمیسیون برنامه، بودجه و عمران شهری و روستایی و یک کارگاه آموزشی ویژه اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها برگزار و 114 خبر از اعضای شورای اسلامی استان در خبرگزاری های استانی منتشر نموده است .

موسوی قهفرخی در خصوص جلسات برگزار شده متفرقه و فوق العاده شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در سه ماهه دوم سال 1399 افزود: 5 جلسه بمنظور بررسی گزارش عملکرد شورای اسلامی شهرهای نقنه، سفید دشت ، فرادنبه و کیان و شورای اسلامی شهرستان بن برگزار و متعاقب آن و به درخواست اعضای شورای اسلامی این شهرها بمنظور رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرهای مذکور جلساتی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان تشکیل شد.

 وی تصریح کرد:  جلسه فوق العاده یکی با حضور مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر استان و دیگری با حضور مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان ، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان، رئیس ستاد اقامه نماز استان بمنظور بررسی مسائل و مشکلات شهرستان های ده گانه استان برگزار شد.

موسوی ادامه داد:  همایش یکی با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بمنظور بررسی و رسیدگی به مشکلات شهرها و روستاهای استان و اعلام خلأهای قانونی موجود و دیگری با حضور مدیران کل بنیاد شهید، جانبازان و امور ایثارگران و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بمنظور تجلیل از شاعر شورایی پیشکسوت دفاع مقدس و چند خانواده شهید برگزار شد.

وی اذعان داشت:  تفاهم نامه همکاری یکی فی مابین آموزش و پرورش و شورای اسلامی استان و دیگری میان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر و شورای اسلامی استان منعقد گردید.

موسوی بیان داشت: همچنین 5 جلسه متفرقه از جمله جلسات هم اندیشی اعضای شورای اسلامی استان، با اعضای شورای اسلامی استان خوزستان (بصورت ویدئو کنفرانس) ، رؤسای شورای اسلامی شهرستان های ده گانه استان ، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان  و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان و ... در این مدت برگزار شد.

موسوی قهفرخی افزود: در سه ماهه گذشته به استناد بند 1 ماده 87 قانون شوراها 10 طرح پیشنهادی جهت اصلاح قوانین به شورای عالی استانها ارسال  و تعداد 583 نامه دریافت و 272 نامه صادر گردیده است.

رئیس دبیرخانه شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از حمایت و اعتماد مردم و مسئولین به مجموعه شورای اسلامی آن استان تقدیر و تشکر نمود و خاطر نشان کرد: امیدوارم که این حمایت ها تداوم و استمرار داشته باشد چرا که پیشرفت و توسعه استان درگرو همین حمایتها و همکاری ها است..

گفتنی است شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری مشتمل بر ده عضو به نمایندگی از شورای اسلامی شهرستان های تابعه استان از جمله: فرهاد رئیسی دهکردی به نمایندگی از شورای اسلامی شهرستان شهرکرد، لطف‌الله شیخ سامانی به نمایندگی از شورای اسلامی شهرستان سامان، زلیخا قنبری به نمایندگی از شورای اسلامی شهرستان بن، اکبر منصوری به نمایندگی از شورای اسلامی شهرستان خانمیرزا، حسین‌علی رضایی سرپیری به نمایندگی از شورای اسلامی شهرستان اردل، رحمت‌الله حکمی به نمایندگی از شورای اسلامی شهرستان کیار، خان‌محمد غیبی به نمایندگی از شورای اسلامی شهرستان کوهرنگ، صادق عالی‌پور به نمایندگی از شورای اسلامی شهرستان فارسان و بهنام صادقی به نمایندگی از شورای اسلامی شهرستان بروجن و مهدی محمودی به نمایندگی از شورای اسلامی شهرستان لردگان می باشند.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۳۱:۴۶

29 Oct 2020