۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۴۵۸۲۵
مدیر عامل بانک رفاه و نماینده ویژه وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی؛

عدم استفاده از ظرفیت شستا برای سرمایه گذاری در استان چهارمحال و بختیاری

مدیر عامل بانک رفاه و نماینده ویژه وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: از ظرفیت شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) برای سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری تا به حال استفاده نشده است.
عدم استفاده از ظرفیت شستا برای سرمایه گذاری در استان چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه و نماینده  ویژه وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در نشست بررسی موانع و مشکلات توسعه و اشتغال‌زایی شهرستان بن چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ارزش سهام شستا در بورس کشور 500 هزار میلیارد تومان بوده اظهار داشت: از ظرفیت شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) برای سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری تا به حال استفاده نشده است.
 
وی اذعان داشت: در راستای  افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی و رفع مشکلات  اشتغال‌زایی در استان، به‌ویژه در حوزه‌های جهادکشاورزی، بهزیستی ،  شهرداری‌ها، میراث‌فرهنگی،  لازم است  از 3 ظرفیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شامل بانک رفاه کارگران، بانک توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید بهره لازم برده شود.
 
للگانی عنوان کرد: به منظور توسعه چهارمحال و بختیاری استفاده از 2 بخش مشارکت‌ها از شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) و صندوق روستائیان و عشایر برای مشارکت در طرح‌های بزرگ در دست اقدام قرار می گیرد.

وی افزود:  استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری ملی و تقویت و افزایش ظرفیت کارخانه‌های تولیدی مهم چهارمحال و بختیاری مانند گازکربنیک بن مورد توجه قرار می‌گیرد.

للگانی بیان داشت:  استفاده از ظرفیت‌های بازار سرمایه، تشکیل صندوق پروژه و بازار سرمایه موجب تسریع در  روند توسعه استان می شود.

وی خاطر نشان کرد:  شرکت کارگزاری بانک رفاه کارگران، شرکت امین سرمایه بانک رفاه کارگران و شرکت تامین سرمایه امین متعلق به شستا با تشکیل کنسرسیوم می‌توانند طرح‌هایی را برای سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری تعریف و اجرایی کنند.

للگانی تشریح کرد:  به منظورر  پرداخت تسهیلات به فعالان حوزه خاتم‌سازی شیخ‌شبان می‌توان از 3 ظرفیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استفاده کرد.

وی اظهار کرد: طرح‌های دارای ظرفیت سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری جمع‌بندی و پس از بررسی در استان به‌همراه ارایه مدارک و مستندات مرتبط برای اختصاص تسهیلات به تهران ارسال شود.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۳۰:۰۵

27 Oct 2020