کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد فارسان؛

ضرورت گسترش رشته های ارشد و دکترا در دانشگاه آزاد فارسان

5 آبان 1399 ساعت 11:38

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد فارسان گفت: با توجه به آمايش سرزميني تلاش‌هاي صورت گرفته پيگيري راه‌اندازي رشته‌هاي کارشناسي ارشد و دکترا در اين دانشگاه‌ها هستيم.


قدرت الله حمزه شلمزاري در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ گفت: در ادامه سفري که  به شهرستان فارسان داشتيم پيگير مشکلات مراکز آموزشي و دانشگاهي این شهرستان شدیم.
 
وي در ادامه افزود: مشکلات هر دو دانشگاه بررسي شد و مصوبات خوبي داشتيم و مقرر شد که بخشي از مشکلات در خود استان پيگيري و حل شوند و برخي ديگر از طريق مجمع نمايندگان وروئساي دانشگاه‌ها از تهران پيگيري شوند.

مهرداد یادگاری رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: يکي از مباحث مهم و قابل‌پيگيري ما جهت دانشگاه آزاد بحث گسترش رشته‌هاست که با توجه به آمايش سرزميني و تلاش‌هاي صورت گرفته که رشته‌هاي کارشناسي ارشد و در ادامه دکتري تخصصي براي دانشگاه آزاد آورده شود.
 
وی در ادامه افزود: ديگر بحث مورد پيگيري در خصوص حصار دانشگاه آزاد مي‌باشد که جلساتي که با مسئولين شهرستان و پيگيري از طريق سازمان مرکزي داشتيم اميدواريم اين امر به‌زودي محقق گرد.
 
یادگاری خاطرنشان کرد: بحث حصار دانشگاه مي‌تواند يک بحث کارآفريني و کمک به اشتغال باشد و بحث ديگر در خصوص بيمه تأمين اجتماعي و آب شرب دانشگاه است که اميدواريم اين امر مهم هم به‌زودي محقق و شاهد پيشرفت و رشد چشمگير اين مرکز و تبديل اين واحد از کوچک به متوسط و در آينده نه‌چندان دور بزرگ‌تر هم شود.

انتهاي پيام/590پ


کد مطلب: 45817

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45817/ضرورت-گسترش-رشته-های-ارشد-دکترا-دانشگاه-آزاد-فارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir