کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وضعیت نابسامان پارک فرادنبه/ گلایه شدید اهالی از وضعیت نامناسب این مکان تفریحی

5 آبان 1399 ساعت 8:08

یکی از پارک های شهر فرادنبه دارای وضعیت نامناسبی است و اهالی از شورا و شهردار درخواست رسیدگی فوری به مشکلات این مکان تفریحی را دارند.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ شهرداری فرادنبه بعد از مدت ها با بودجه هایی که برای احداث دومین پارک در سطح شهر گرفت و بعد از چندین سال یک پارک در فرادنبه تاسیس کرد و در حالی که تازه دوسال از تاسیس این پارک میگذرد و این اوضاع کرونایی باعث شده تا مردم مثل قبل نتوانند از امکانات این پارک استفاده کنند فضا را برای فرصت طلب ها اماده کرده تا در خلوتی پارک تجهیزات پارک را تخریب و یا سرقت کنند.

وقتی همه مردم و مسئولین شهرمان میدانند که امکانات و بودجه ها از هر نظر در  فرادنبه کم است و برای بدست اوردن بودجه و هزینه مورد نیاز احداث یک پارک باید سال های سال مردم و مسئولین انتظار بکشند  حال جای سوال پیش می آید که چرا الان که این فرصت فراهم شده و پارک ما در در این شهر احداث  گردیده ، هیچ ارگانی احساس مسئولیت نمیکند تا از وسایل و تجهیزات این پارک حافظت شود  که هر روز شاهد تخریب وسایل پارک نشویم.



فرادنبه پیاده رو مناسبی ندارد

یکی از شهروندان فرادنبه ای در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ می گوید: شهر ما جای مخصوص پیاده روی ندارد و ما خانم ها وقتی که چند نفری برای قدم زدن و پیاده روی در این پارک میاییم با نیمکت های شکسته و خاکستر زغال روبرو هستیم که دیدن این صحنه ها انگیزه پیاده روی را از ادم میگیرد.

او ادامه می دهد: چرا شهرداری وادارات مرتبط با این موضوع هیچ کاری نمیکنن؟

این شهروند فرادنبه ای در ادامه می گوید: وقتی شهرداری با هزینه هایی که ذره ذره  از مردم میگیرد تا یک فضایی برای آسایش مردم ایجاد کند چرا برای نگهداری از وسایل و تجهیزات هیچ اقدامی انجام می دهد.



مردم به کمک شهرداری بیایند

ابوالقاسم طهماسبی شهردار فرادنبه در پاسخ به این سوال که چرا برای نگهداری از وسایل پارک هیچ اقدامی انجام نداده اید گفت: تعداد نیروهای خدماتی شهرداری اونقدر زیاد نیست که بخواهیم برای هرپارک یک نگهبان بگزاریم و در راستا این خود مردم هستند که باید  به کمک شهرداری بیایند.

وی تصریح کرد: وقتی شهرداری کار عمرانی را در سطح شهر شروع میکند میبایست بخشی از هزینه این کار عمرانی را از سوی مردم تامین کرده و بخش دیگر ان را از بودجه هایی که به شهرداری تعلق میگیرد تامین کند تا این پروژه به اتمام برسد.

طهماسبی عنوان کرد: متاسفانه عده ای از مردم خود را مسئول نگهداری وسایل پارک نمیدانند و این اموال عمومی که برای راحتی مردم و  به جهت زیباسازی شهر ساخته شده را تخریب و از بین میبرند.

وی  به سرقت های اخیر پارک فرادنبه نیز اشاره کرد و گفت: پیگیری های لازم در جهت دستگیری سارق  شروع شده و در طی این پیگیری ها یک سارق دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

شهردار فرادنبه گفت: بعد از سرقت های صورت گرفته نسبت به تامین نگهبان اقدام کردیم که خوشبختانه بعد از آن موردی این چنین نداشته ایم.

طهماسبی یادآور شد: درخصوص نگهداری از اموال عمومی شهر میبایست خود مردم همت کنند و افرادی را که قصد تخریب و اسیب زدن به این اموال را دارند شناسایی و به شهرداری معرفی کنند تا شهرداری هم سیر مراحل قانونی را برای انان شروع کند.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 45812

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45812/وضعیت-نابسامان-پارک-فرادنبه-گلایه-شدید-اهالی-نامناسب-این-مکان-تفریحی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir