۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
کد مطلب : ۴۵۷۹۳
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور؛

راه برون رفت از جنگ اقتصادی مردم هستند

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در جنگ اقتصادی باید از مردم کمک بگیریم چراکه راه برون رفت از این وضعیت اقتصادی خود مردم هستند.
راه برون رفت از جنگ اقتصادی مردم هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور بعد از ظهر امروز در جلسه انعقاد تفاهم نامه سپاه و کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مدل جنگ اقتصادی مثل دفاع مقدس است باید برویم تا موفق شویم .

وی با اشاره به اینکه در جنگ اقتصادی باید از مردم کمک بگیریم عنوان کرد: فقط مردم می توانند در جنگ اقتصادی پیروز شوند و راه برون رفت مردم هستند.

سردار زهرایی با اشاره به اینکه بسیج عرض و طول انقلاب است خاطرنشان کرد: بسیجیان جمعی از خود مردم هستند که خودجوش پای کار آمده اند.

وی عنوان کرد: اولین جایی که باید نزدیک شویم نهادهای هم سویی هستند که تجربه کار کردن با آن ها را داریم، این نهادها به انقلاب اسلامی وابسته هستند که یکی از آن ها کمیته امداد است.

سردار زهرایی با اشاره به اینکه خدمت به جامعه اولویت ما است اضافه کرد: بخش اعظمی از مردم تحت پوشش کمیته امداد هستند که رضایت مندی آن ها و مابقی مردم برای ما بسیار مهم است.

وی اظهار کرد: تفاهم نامه بین سپاه و کمیته امداد یک کار بسیار بزرگی است که افراد را پای کار می آورد و امروز استان چهارمحال و بختیاری را به عنوان الگو در این زمینه معرفی کرده و ما آن را جزء استان های برتر می دانیم.

سردار زهرایی خاطر نشان کرد: ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تسهیلات برای طرح های  اشتغال زایی داده می شود که زمینه ۹۰۰ فرصت شغلی را ایجاد می کند.

وی در پایان  با اشاره به اینکه امروز این شیوه نامه و تفاهم نامه بین سپاه و کمیته امداد به امضا می رسد تصریح کرد: امید است بعد از بستن این تفاهم نامه در کمترین زمان بیشترین موفقیت را داشته باشیم.

انتهای پیام /۱۰۲۰ ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۴۳:۵۷

22 Oct 2020