۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۴۵۷۹۲
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ؛

انقلاب اسلامی ما از ظرفیت اقتصادی استفاده نکرده است / اقتصاد مقاومتی مهم ترین راهکار برای رسیدن به خودکفایی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت:داشته های ایران خیلی بالاتر از آن است که معیشت مردم را لگد مال کند و استفاده از ظرفیت اقتصاد مقاومتی می تواند قدرت اقتصادی را به رخ مردم دنیا می کشاند.
انقلاب اسلامی ما از ظرفیت اقتصادی استفاده نکرده است / اقتصاد مقاومتی مهم ترین راهکار برای رسیدن به خودکفایی
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد بعد از ظهر امروز در جلسه انعقاد تفاهم نامه سپاه و کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مردم در وضعیت بد اقتصادی قرار گرفته اند ، آمریکا ۷۵ سال است که اقتصاد دنیا را غارت می کند و ملت ها متوجه نمی شوند .

وی با اشاره به اینکه معضلات اقتصادی امروز ناشی از داستان سلطه دلار است تصریح کرد: آمریکایی ها در حوزه اقتصادی کشورها را لگد مال می کنند.

عبدالملکی با تاکید بر اینکه آمریکا مانند زالو اقتصاد دنیا را از پای در می آورند  عنوان کرد:  آمریکا با هنر خود پای دلار را به میان میکشاند و نظامات سیاسی دنیا را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد ایران یکی از پر ظرفیت ترین اقتصادهای دنیاست گفت: انقلاب اسلامی ما از ظرفیت اقتصادی هنوز استفاده نکرده است.

عبدالملکی افزود: داشته های ایران خیلی بالاتر از آن است که معیشت مردم را لگد مال کند و استفاده از ظرفیت اقتصاد مقاومتی می تواند قدرت اقتصادی را به رخ مردم دنیا می کشاند.

وی یکی از عناصر در اقتصاد مقاومتی را کار آفرینی عنوان کرد و  اظهار داشت: ما برای تولید  همه ظرفیت ها را داریم که می توانیم از آن استفاده کنیم.

عبدالملکی با اشاره به اینکه تا کنون ۷۰۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد خودکفا شده اند گفت: یک سوم بیکاران کل کشور مخاطب کمیته امداد هستند اما منابع کافی در اختیار کمیته امداد نیست که بتواند اشتغال زایی انجام دهد.

وی تشریح کرد: در حال حاضر ۲۰۰ مرکز نیکوکاری و کار آفرینی  داریم که هدف ما این است تعداد آن ها را  تا آخر سال به ۵۰۰ مرکز برسانیم.

عبدالملکی در پایان خاطر نشان کرد: در این شرایط که همه مردم مشکل اقتصادی دارند با ایجاد اشتغال پایدار می توان نان را بر سر سفره محرومین آورد.

انتهای پیام /۱۰۲۰ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۵۶:۲۸

22 Oct 2020