۰
plusresetminus
تفاهم نامه همکاری ما بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در راستای توسعه اشتغال محرومین در سال جهش تولید بسته شد.
تفاهم نامه همکاری ما بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) بسته شد
تفاهم نامه همکاری ما بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و سپاه حضره گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: استان چهارمحال و بختیاری یکی از استان های کم برخوردار است اما توانمندی های زیادی در عرصه های مختلف دارد.
 
وی با اشاره به اینکه بین مجموعه سپاه و سایر ادارات هم افزایی خوبی وجود دارد تصریح کرد: با توجه به اینکه ظرفیت ها و محدودیت های این استان را می دانیم بین مجموعه سپاه و کمیته امداد برای رفع این محرومیت ها هیچ فاصله ای نیست.
 
سردار اکبری عنوان کرد: تا جایی که در توان سپاه بوده در دورترین نقاط استان هم امکانات و تجهیزاتی داده شده است.
 
وی با تاکید بر اینکه همه باید دست به دست هم دهیم و همدیگر را حمایت کنیم عنوان کرد: امروز نیاز است که در جامعه امید آفرینی صورت گیرد.
 
سردار اکبری با اشاره به اینکه اقشار اسیب پذیر باید مد نظر مسئولین بوده و از آن ها حمایت شود گفت: از هر راهی که می شود باید به افراد محروم و آسیب پذیر کمک کرد.
 
وی بیان داشت: این تفاهم نامه ای که امروز بسته شد در راستای جهش تولید و کمک به اشتغال زایی است و امید است با بستن این تفاهم نامه بخشی از مشکلات حل شود.
 
سردار اکبری در پایان خاطر نشان کرد : تمام ظرفیت های اشتغال زایی و کار آفرینی در اقشار مختلف بسیج و سپاه وجود دارد و همه امکانات سپاه در اختیار مجموعه کمیته امداد است و در همین راستا انتظار داریم باز خورد مثبتی از بستن این تفاهم نامه به وجود آید.
 
انتهای پیام /۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۵:۳۱:۳۰

21 Oct 2020