۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۴۵۷۸۰
جانشین نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج:

جریان تحریف و تحریم به هم گره خورده اند

جانشین نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج در سفر به استان چهارمحال و بختیاری با خانواده طلبه شهید عبدالرسول اسماعیلی نژاد دیدار کرد.
جریان تحریف و تحریم به هم گره خورده اند
به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی شاهرودی در سفر به استان چهارمحال و بختیاری با حضور در منزل خانواده طلبه شهید عبدالرسول اسماعیلی نژاد در شهر وردنجان و اهدای لوح از صبر و استقامت و ایثارگری این خانواده معظم شهید تقدیر کرد.
 
  حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی شاهرودی در این دیدار گفت: شهدا چراغ راه هدایت ما هستند برای همیشه و خداوند به چند گروه از انسان ها نزد فرشتگان مباهات می کند که یکی از آنها کسانی هستند که اهل جهاد بوده اند و خداوند به این شهید عزیز که طلبه بوده و در مکتب امام صادق علیه السلام و افتخار سربازی امام زمان (عج) را داشته و در راه دفاع از دین و دفاع از ارزش ها و دفاع از مکتب و میهن به شهادت رسیده، افتخار می کند.
 
جانشین نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج با اشاره به اینکه این شهید والامقام در خانواده ای زحمت کش تربیت یافته، افزود: بالاترین نیکی در راه خدا شهادت است و شهدای عزیز ما از قشر زحمت کش جامعه و کسانی بودند که پدرانشان روزی حلال و پاکی را به خانواده می آوردند.
 
وی ضمن یادآوری دیانت و تدین خانواده شهدا با اشاره به روایتی از معصومین، ویژگی های شیعیان واقعی را در دینداری، اخلاص و اقامه اول وقت نماز و ... دانست و گفت: حضور در منزل خانواده شهید و بوسه بر چادر مادر شهیدان و دست پدران شهدا را بزرگ ترین توفیق و باعث برکت و معنویت می دانم؛ زیرا بیشترین دلسوزی را برای جامعه و نظام اسلامی و همنوعان، همین خانواده شهدا دارند که پشتیبان انقلاب هستند و درخشش این شهدای بزرگوار باعث افتخار خود، خانواده و همه جامعه در دنیا و آخرت می باشد.
 
شهید اسماعیلی نژاد در 23 اسفندماه 1366 و عملیات والفجر 10 در منطقه شاخ شمیران به فیض شهادت رسید.

انتهای پیام /
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۴:۳۵:۱۱

20 Oct 2020