کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشین فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام تأکید کرد:

ضرورت استفاده از خرد جمعی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

28 مهر 1399 ساعت 13:00

سرهنگ پاسدار مهران مرادی در چهارمین جلسه کارگروه جنگ نرم شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری بر استفاده از خِرد جمعی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تأکید کرد.
​​​​​​​


به گزارش جهانبین نیوز؛ چهارمین جلسه کارگروه جنگ نرم شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی استان در شهرکرد برگزار شد.

جانشین فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در این جلسه با تبریک حلول ماه ربیع الاول و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال نفوذ با هدف تغییر در محاسبات مسئولین و مردم است.

سرهنگ پاسدار مهران مرادی افزود: نفوذ در باورهای مردم بویژه جوانان و مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام از اهداف دشمن در جنگ نرم به شمار می رود.

وی، ادامه داد: هدف از برگزاری جلسات کارگروه جنگ نرم، استفاده از خِرد جمعی برای ارائه راهکارهای راهبردی برای مقابله با جنگ نرم دشمن و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب می باشد.

رئیس کارگروه جنگ نرم شورای فرهنگ عمومی استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: نتایج احصاء شده در پایان جلسات این کارگروه بعنوان سند تدوین می شود و برای تصمیم گیری و تصویب به شورای فرهنگ عمومی استان ارائه خواهد شد.

در این جلسه گزارشی از اقدامات آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ارائه شد و جمعی از حاضران به بیان نظرات خود در زمینه راهکارهای رفع موانع و بهبود عملکرد دستگاه های مختلف پرداختند.

شایان ذکر است؛ هم افزایی برای تولید محتوا در فضای مجازی، توجه ویژه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، انتصاب مدیران متعهد و باورمند به ارزش های اسلامی و آرمان های انقلابی، پرهیز از خلط مسایل سیاسی با مباحث تربیتی، توجه به نشست های ارزشی و دوره های ضمن خدمت با محتوای معنوی و اعتقادی، تشویق و معرفی الگوهای برتر عفاف و حجاب و ضرورت ورود نمایندگان مجلس به موضوع نظارت بر مراکز آموزشی غیرانتفاعی و مراکز آموزشی خصوصی و اشراف آموزش و پرورش بر آنها، بومی سازی ابلاغیات وزارتخانه متناسب با ظرفیت های استانها و شهرستان ها در زمینه وظایف دستگاه ها در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و الزام رعایت شئونات اسلامی از سوی کارکنان دستگاه های مختلف در نظام مقدس جمهوری اسلامی، استفاده از ظرفیت مربیان مروج فرهنگ عفاف و حجاب، بخشی از مطالب مطرح شده در این جلسه بود.

گفتنی است؛ جلسه بعدی کارگروه جنگ نرم اختصاص به مأموریت ها و وظایف فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب دارد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 45771

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45771/ضرورت-استفاده-خرد-جمعی-ترویج-فرهنگ-عفاف-حجاب

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir