۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۴۵۷۶۴
یک مدافع سلامت؛

فقط براي رضاي خدا در تغسيل اموات کرونايي کار مي کنم/ متاسفانه مردم بيماري کرونا را جدي نگرفته‌اند

حسين کلواري مدافع سلامت در شهرستان لردگان گفت: متاسفانه مردم بيماري کرونا را جدي نگرفته‌اند و هنوز زندگي عادي خودشان را دارند امروز من در سنگر تغسيل اموات کرونايي فعاليت دارم، الان اگر بگويند بيمارستان کمبود خدمه دارد قطعا در آنجا خدمت خواهم کرد.
فقط براي رضاي خدا در تغسيل اموات کرونايي کار مي کنم/ متاسفانه مردم بيماري کرونا را جدي نگرفته‌اند
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ اگرچه اين روزها پرستاران، پزشکان و کادر درماني در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند و بيشتر مورد توجه رسانه‌ها و مردم‌اند اما با اين حال غسال‌ها و رانندگان حمل متوفي‌هاي کرونا هم از جمله افرادي هستند که متناسب با حرفه خود، بيشتر با کرونا درگيرند ولي کمتر در کانون توجه قرار دارند.

هر موقع صحبت از مدافعان سلامت مي‌شود همه نگاه‌ها به سوي پرستاران، پزشکان و کادر درماني است، اين در حالي است که مدافعان سلامت شامل زنجيره‌اي از افراد بهم پيوسته‌اند که در عرصه‌هاي مختلف با ويروس کرونا درگير هستند.

شايد براي شما سوال پيش آمده باشد که چه کساني غسل و تدفين اموات کرونايي را در شهرستان لردگان انجام مي دهند، به همين منظور گفتگويي با حسين کلواري از مدافعان سلامت شهرستان لردگان  که در اين روزهاي منحوس کرونايي از جان خود براي خدمت‌رساني به مردم گذشت مي کند و کار غسل و خاکسپاري اموات کرونايي را انجام مي‌دهد .
 

 
حسين کلواري از کارکنان شهرداري لردگان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: کار تغسيل اموات کرونايي را به اتفاق يکي از همکاران به نام اميد علي باميري  و فقط براي رضاي خدا انجام مي دهيم.
 
وي در پاسخ به سوال که چه انتظاراتي از مسئولين داريد گفت: هيچ چشم داشتي از مسئولين نداريم .  و به خاطر کار تغسيل اموات کرونايي يکي دو بار خودم به اين بيماري مبتلا شدم که اين روزها من به محض ورود به خانه در يک اتاق به تنهايي زندگي مي کنم که مبادا اعضاي خانواده ام به اين بيماري مبتلا شوند .  

وي ادامه دارد: امروز من در سنگر تغسيل اموات کرونايي فعاليت دارم و خوشحالم که در مقابله با اين بيماري توانسته‌ام بر اساس توانايي‌ام خدمت کنم، اما فقط اين يک کار را انجام نمي‎دهم، الان اگر بگويند بيمارستان کمبود خدمه دارد قطعا به آنجا رفته و خدمت میکنم.

 
اين مدافع سلامت با ابراز نگراني گفت: متاسفانه مردم کرونا را جدي نگرفته‌اند و هنوز زندگي عادي خودشان را دارند که روز به روز به تعداد افراد مبتلا به کرونا اضافه مي شوند و تقريبا هر روز يکي دو نفر به فوتي هاي کرونايي در شهرستان لردگان اضافه مي شود .
 
همان طور اشاره داشتيم هيچ انتظاري از مسئولين نداريم زيرا اين کار را براي رضاي خدا و تسهيل کار مردم عزيز شهرستان داوطلبانه انجام مي دهيم تنها خواهش ما از مردم عزيز اين هست که دستورالعمل هاي بهداشتي را رعايت کنند و اين بيماري منحوس را جهت حفظ سلامتي خود و خانواده اين بيماري جدي بگيريد .
 
 انتهاي پيام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۱۹:۲۹

18 Oct 2020