کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ارتقا امنیت و آرامش جامعه در گرو مشارکت مردم با نیرو انتظامی

27 مهر 1399 ساعت 12:34

فرمانده نیرو انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: تعامل ناجا با دستگاه های اجرایی و مشارکت مردم در تامین امنیت، آرامش را به شکل بهتری در جامعه فراهم می آورد.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ منوچهر امان اللهی فرمانده نیرو انتظامی چهارمحال و بختیاری صبح امروز در مراسم صبحگاهی نیرو انتظامی اظهار کرد:  نیرو انتظامی باید بتواند با تعامل بیشتر با مردم حوزه های مختلف نظم و امنیت را ارتقاء دهد.

وی با اشاره به اینکه هدف ما کمک به مردم و جامعه است تصریح کرد: امروز به لحاظ تنوع و پیچیدگی در حوزه نظم و امنیت همه دستگاه های فرهنگی باید کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه  در خصوص تولید امنیت همه افراد و اقشار در حوزه های مختلفی نقش و سهم دارند بیان داشت: نیرو انتظامی در صف مواجه شدن مراقبت های اجتماعی است.

امان اللهی با تاکید بر اینکه نیرو انتظامی در استان با تمام توان در خدمت مردم است گفت: در این استان نظم و امنیت نسبت به میانگین کشوری از رتبه خوبی برخوردار هستیم اما چالش و مشکلاتی داریم که هرکس به نوبه خود باید برای رفع این مشکلات کمک کند.

وی اذعان داشت: هرجا اخلال در نظم وجود داشته باشد این نیرو انتظامی است که وارد عمل می شود و مشکل را تا حد امکان حل می کند.

امان اللهی با تاکید بر اینکه نیرو انتظامی در همه زمینه ها وارد عمل می شود تا امنیت را برای جامعه رقم بزند  یادآور شد: پلیس با تمام توان در حوزه‌های مختلف از جمله پیشگیری از جرائم، حفظ نظم و امنیت، برخورد با متخلفین، کنترل ترافیک شهری و جاده‌ای و بسیاری از موارد دیگر شبانه‌روز مشغول تلاش است و این افتخاری است که در نظام مقدس اسلامی تحت لوای رهبری به مردم غیور این سرزمین که هزاران شهید تقدیم این آب و خاک کردند خدمات ارائه دهیم.

انتهای پیام/1020ج
 


کد مطلب: 45762

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45762/ارتقا-امنیت-آرامش-جامعه-گرو-مشارکت-مردم-نیرو-انتظامی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir