۰
plusresetminus
امام‌جمعه فارسان گفت: وضع معيشت مردم خوب نيست و بهتر بگويم که وضع معيشتي مردم فاجعه‌بار است و مسئولان بايد فکري بکنند، بايد فارغ از جناح‌بازي‌ها و گروه‌گرايي‌ها کمي به فکر مردم باشيم.
وضع معيشتي مردم فاجعه‌بار است و مسئولان بايد فکري بکنند/ شرايط صلح امام حسن عليه‌السلام با شرايط کنوني ما فرق مي‌کند
به گزارش جهانبین نیوز ، به مناسبت فرارسيدن هفته نيروي انتظامي، صبحگاه مشترک نيروهاي نظامي و انتظامي شهرستان فارسان با حضور پرشور مسئولان شهرستان و خانواده‌هاي شهدا برگزار شد.
 
در اين برنامه  فرمانده نيروي انتظامي شهرستان فارسان، سرهنگ شکري گزارشي از خدمات و فعاليت‌هاي نيروي انتظامي به حاضرين ارائه و عنوان کرد که نيروي انتظامي همواره در جهت تأمين امنيت و آسايش مردم آماده خدمت‌رساني بوده و هميشه تأمين امنيت جان و مال مردم اولويت اول نيروي انتظامي خواهد بود.
 
در ادامه امام‌جمعه شهرستان فارسان، حجت‌الاسلام ملک پور عنوان کرد: حضور امروز ما در جمع برادران نظامي و انتظامي از باب تشکر از اين نيروهاي جان‌برکف است که همواره در خط مقدم تأمين امنيت بوده و در اين راه از جان خود مايه مي‌گذارند و تاکنون شهداي بسياري را در اين راه تقديم نظام و انقلاب و اين ملت شريف کرده‌اند.

 وی تصریح کرد:  اين هفته فرصت مناسبي براي تحليل و ساماندهي و شناخت نقاط قوت و ضعف است، بايد نقاط ضعف اندکي که وجود دارد شناسايي‌شده و در جهت رفع آن‌ها تلاش کرد.
 
ملک پور در ادامه گفت: وضع معيشت مردم خوب نيست و بهتر بگويم که وضع معيشتي مردم فاجعه‌بار است و مسئولان بايد فکري بکنند، بايد فارغ از جناح‌بازي‌ها و گروه‌گرايي‌ها کمي به فکر مردم باشند.
 
وي اظهار دشت: بجاي اينکه صلح امام حسن را تحليل کنيم و آن‌ها دستمايه و بهانه اقدامات خود کنيم برويم حداقل در اين زمان کم باقي‌مانده به فکر مردم باشيم، شرايط صلح امام حسن عليه‌السلام با شرايط کنوني ما فرق مي‌کند و امام هيچ‌گاه با دشمن خارجي که قصد نابودي بنيان اسلام را دارد صلح نمي‌کرد.
 
ملک پور در پايان گفت: لطفاً مسئولان نگويند که نمي‌گذارند چراکه اين بهانه‌ها ديگر بوي تعفن مي‌دهد اگر شما مي‌دانستيد که نمي‌گذارند چرا از همان اول اصلاً کانديد شديد و اگر ديدي که نمي‌گذارند و مانع وجود دارد چرا بار دوم کانديد شديد؟ اينکه کانديد مي‌شويد و وعده‌هاي پشت سرهم مي‌دهيد نشان مي‌دهد که مي‌گذارند و اختيار کامل وجود دارد اما نمي‌خواهيد.

انتهای پیام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۰۷:۴۴

18 Oct 2020