۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
کد مطلب : ۴۵۷۵۶

برگزاری نذر امام در بام ایران

کانون خدمت رسانی بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در استان چهارمحال و بختیاری با اجرای نذر امام فضای بام ایران را از عطر رضوی آکنده کردند.
برگزاری نذر امام در بام ایران
به گزارش جهانبین نیوز، همزمان با سالروز رحلت جانگداز رسول مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی و شهادت حضرت امام رضا علیهم السلام ، با همت بانوان خادمیار رضوی در استان چهارمحال و بختیاری، بیش از 10هزار قرص نان پخته و به همراه بسته نمک تبرکی حرم مطهر رضوی بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

مسئول کانون خدمت رسانی رضوی در استان چهارمحال و بختیاری گفت: 23 کانون تخصصی تحت نظارت این دفتر در استان فعال هستند که کانون تخصصی بانوان و خانواده یکی از آنهاست و به مناسبت دهه پایانی ماه صفر و ایام رحلت پیامبر اکرم و شهادت امام مجتبی و امام رضا علیهم السلام اقدام به پخت نان و توزیع بسته های تبرکی در بین خانواده های نیازمند با هدف ترویج سیره اهلبیت و گرامیداشت ایام شهادت امام رئوف کرده اند.

 مردانی نژاد افزود: خدمت رسانی به محرومان از اهداف فعالیت های خادم یاران رضوی در استان چهارمحال و بختیاری است.

 وی، همچنین از قرائت یکصدهزار زیارت اربعین همزمان با اجرای نذر امام در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

 گنجی، مسئول کانون تخصصی خدمت رسانی بانوان و خانواده ی رضوی در استان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: یکصد بانوی خادم یار در اقصی نقاط استان طی دیروز و امروز اقدام به پخت 10هزار قرص نان و فتیر(کاکولی) نوعی نان سنتی کرده اند.

وی افزود: نان های آماده شده در بین خانواده های نیازمند که از قبل شناسایی شده اند در محلات مختلف توزیع می شود.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۷:۵۸:۴۱

17 Oct 2020