۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸
کد مطلب : ۴۵۷۴۹

مهلت دوماه شورا به شهردار شهرکرد برای انتخاب پیمانکار خدمات شهری

عضو شورای شهر شهرکرد گفت: شهرداری باید هرچه سریعتر نسبت به انتخاب پیمانکار بهتر نسبت به گذشته خدمات شهری اقدام نماید که برخی از شهروندان در محلات شهر از وضعیت جمع‌آوری و رفت و روب دیر هنگام شهر گله‌مند هستند .
مهلت دوماه شورا به شهردار شهرکرد برای انتخاب پیمانکار خدمات شهری
به گزارش جهانبین نیوز؛ حیدر علیپور‌ عضو شورای اسلامی شهرکرد امروز در نشست کمیسیون خدمات شهری محیط زیست و بهداشت شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری اظهار کرد : با توجه به وضعیت قرمز استان و خطر شیوع ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری، لزوم مراقبت‌های بهداشتی از سوی شهروندان همچنان باید تداوم یابد و در خانه ماندن برای تمامی اقشاری که ضرورت حضور آن‌ها در اجتماع وجود ندارد، توصیه می‌گردد.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل خدوم شهرداری شهرکرد در راستای جمع‌آوری زباله اذعان داشت: مدیریت شهری با تمام توان در راستای پاکیزگی و جمع‌آوری زباله اقدام به ارائه خدمات کرده که جا دارد از تلاش‌های آنها به خصوص پارکبانان شهرداری شهرکرد و نیز دستگاه‌های اجرایی، دهیاران روستاهای همجوار و کامیون‌داران شهر تقدیر و تشکر کنم.

 علیپور  با بیان اینکه پاکبانان  زحمتکش شهرداری شهرکرد شبانه روز در سرما و گرمای طاقت‌فرسا به نظافت خیابان‌ها و معابر مشغول هستند و برای پاکیزگی محیط زیست تلاش میکنند گفت: در مورد  توجه به وضعیت معیشت این پاکبانان همیشه به مدیران شهری و پیمانکاران تاکید شده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و بهداشت شورای اسلامی شهرکرد گفت: شیوع کرونا می‌تواند زمینه توجه به نظافت فردی و اجتماعی را فراهم کند و این روزها مردم بیش از گذشته به رعایت نکات بهداشتی و نظافت فردی و محیطی اهمیت می‌دهند.

وی افزود: این نشانه خوبی است و می‌توان امیدوار بود که سبک زندگی در حال تغییر است.

علیپور با اشاره به اینکه نظافت شهر در اولویت کارهای شهرداری قرار دارد، افزود: اگر مردم در این کار ما را همراهی کرده و در خانواده ایی فردی به ویروس کرونا مبتلا شده‌ بر روی کیسه‌ زباله‌های خود یادآور شوند که کیسه کرونایی است می توان با این کار از مبتلا شدن پارکبانان به ویروس کرونا جلوگیری کرد.

وی تاکید کرد: خدمت‌رسانی به مردم در هر حیطه و حوزه‌ای وظیفه ماست و تلاش می‌کنیم وظایفمان را درست انجام دهیم و امیدواریم در نظافت شهری به حد مطلوب برسیم.

 علیپور با اشاره به فرصت دو ماهه برای انتخاب پیمانکار جدید در حوزه خدمات شهری به ویژه تقویت شاخصه رفت و روب مناسب و آراستگی سیمای شهری اظهار کرد: شهرداری باید هرچه سریعتر نسبت به انتخاب پیمانکار بهتر نسبت به گذشته خدمات شهری اقدام نماید که برخی از شهروندان در محلات شهر از وضعیت جمع‌آوری و رفت و روب دیر هنگام شهر گله‌مند هستند .

وی بیان داشت: امید است پیمانکار جدید با توانی مضاعف هم در ارائه خدمات و هم در پرداخت حق و حقوق کارگران زحمتکش شهرداری بتواند کار مناسبی را انجام دهد.

تجهیزات و ماشین‌آلات روباز و غیر مکانیزه و بهداشتی جمع‌آوری زباله مورد تایید کدام یک از مدیران شهری شهرداری بوده است

مهرداد نعمتیان، عضو کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و بهداشت شورای اسلامی شهرکرد نیز در این نشست اظهار کرد:  سازمان بازرسی باید درخصوص علت، اتفاقات و ابطال دو مرحله مناقصه خدمات شهری شهرداری شهرکرد شفاف‌سازی کند که چه بر سر خدمات شهری خواهد آمد مگر نظارت ندارد.

وی تصریح کرد:  تجهیزات و ماشین‌آلات روباز و غیر مکانیزه و بهداشتی جمع‌آوری زباله مورد تایید کدام یک از مدیران شهری شهرداری بوده است چه کسی پاسخگو است.

نعمتیان عنوان کرد:  شورای شهر باید پاسخگوی مشکلات بوجود آمده باشد، قرارداد سال گذشته پیمانکار که ١٢‌/٩٠٠ میلیارد تومان بوده کجا و قراردادهای پیشنهادی که به ٢٨/٠٠٠ میلیارد تومان رسیده است با شعار نمیتوان خدمت کرد.

وی بیان داشت:  کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و بهداشت شورای اسلامی مدافع حقوق سلامت مردم در مدیریت شهری تا آخرین روز پایان دوره شورای پنجم صدای رسای مردم و پیگیر سلامت شهروندان می‌باشد نه بصورت مانورهای انتخاباتی و سلیقگی...

وضعیت نحوه جمع آوری زباله ها در سطح شهر قرمز است

حمیدرضا دانش، عضو کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و بهداشت شورای اسلامی شهرکرد گفت: وضعیت نحوه جمع‌آوری زباله و شیرابه‌ها در سطح شهر قرمز است، مردم از مدیریت شهری تفکیک زباله از مبدا نمیخواهند حداقل جمع‌آوری زباله را به نحوه درست انجام گردد.

وی تصریح کرد:  متاسفیم برای شورای شهر و شهرداری شهرکرد که بحث سلامت مردم را سیاسی کرده است و مناقصات شهرداری بصورت سیاسی در حال انجام است.


دانش خاطر نشان کرد: سلامت و بهداشت شهروندان  را نباید سیاسی بازی کرد با به خطر انداختن جان شهروندان، در مباحث انتصابات مدیران شهری در موضوعات دیگر مداخله کنید.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۹:۵۸:۵۸

16 Oct 2020