کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فراخوان دهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج

24 مهر 1399 ساعت 11:28

مسئول بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری دهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج در دو مرحله استانی و کشوری خبر داد.
​​​​​​​


به گزارش جهانبین نیوز؛ مجتبی بیگی گفت: دهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود و آخرین مهلت ارسال آثار پانزدهم آذرماه می باشد.

بیگی افزود: گروه های سنی نوجوانان(حداکثر17 سال) و بزرگسال(17سال به بالا) می توانند در این جشنواره شرکت کنند و ارسال اثر برای همگان آزاد است.

وی ادامه داد: این جشنواره با موضوعا؛ رازهای ارغوانی(روایت مردان و زنان حماسه ساز 8سال دفاع مقدس)، مکتب سلیمانی(شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی، مدافعان حرم، تقویت محور مقاومت و مبارزه با استکبار)، جهش تولید، اقتدار و بالندگی، شکست تحریم های ظالمانه، الفبای ایثار(مدافعان سلامت)، کمک مؤمنانه(مواسات و همدلی)، زخم های شعله ور(افشای جنایت های ایادی استکبار جهانی، مقاومت مردم مظلوم یمن، فلسطین ، سوریه، عراق و ...)، سبک زندگی اسلامی ایرانی(مسجدمحوری و تحقق محله اسلامی، حجاب و عفاف، عدالت محوری، رشد جمعیت، فرزندآوری و تحکیم بنیان خانواده، ساده زیستی، مصرف کالای ایرانی و ..) برگزار می شود.

مسئول بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری گفت: شرکت کنندگان محدودیتی در انتخاب موضوع نخواهند داشت و باید اثر خود را در قالب داستان کوتاه، با شرایط میزان کلمات هر اثر حداکثر 5هزار کلمه و به شرطی که داستان ارسالی پیش از این در جشنواره ای برگزیده نشده باشد و قبلا در کتابی منتشر نگردیده باشد، ارسال فرمایند.

بیگی؛ جوایز گروه سنی نوجوان کشوری را به ترتیب رتبه اول کشوری ۳۰ میلیون ریال به همراه تندیس و لوح تقدیر، رتبه دوم کشوری ۲۰ میلیون ریال به همراه تندیس و لوح تقدیر، رتبه سوم کشوری ۱۰ میلیون ریال به همراه تندیس و لوح تقدیر و ۳ اثر تقدیری با جوایزی به ارزش ۷ میلیون ریال اعلام کرد.

وی در پایان عنوان کرد: آثار باید به صورت تایپ شده و در قالب word به فضای مجازی (ایتا) به شماره۰۹۳۰۰۴۱۴۳۷۱  ارسال یا تحویل دفتر سازمان بسیج هنرمندان استان شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 45744

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45744/فراخوان-دهمین-جشنواره-ادبیات-داستانی-بسیج

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir