کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درچهارمحال و بختیاری:

مشارکت مؤمنانه با نذر حتی یک آجر/فراخوان پویش آجر به آجر برای ساخت مدرسه در مناطق محروم

24 مهر 1399 ساعت 11:04

ساخت مدارس در نقاط محروم با مشارکت های مؤمنانه و نذورات مردم خیر از طریق پیوستن به پویش " آجر به آجر" سرعت می گیرد.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ مسئول بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: پویش آجر به آجر که از طرف جامعه خیرین مدرسه ساز و با هماهنگی سازمان نوسازی کشور چند وقتی است راه افتاده، با تفاهم نامه بسیج سازندگی و ورود گروه های جهادی سرعت بیشتری می گیرد.

سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی افزود: در این پویش، با جمع آوری کمک‌های کوچک و حتی به اندازه مبلغ یک آجر در کل کشور، طرحی ملی را انجام می شود و مدارسی در مناطق محروم هر استان که از قبل شناسایی شده احداث می گردد.

وی، ادامه داد: آحاد مردم با پیوستن به این پویش خیرخواهانه، می توانند در حد توان مالی خود حتی با اهدای هزینه خرید یک آجر، در مدرسه سازی و ارتقای سطح تحصیلی آینده سازان کشور و پیشرفت جامعه مشارکت داشته باشند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سایت ajorbajor.ir با هدف جلب مشارکت‌های مردمی برای انجام مدرسه‌سازی فعالیت خود را آغاز کرده است؛ همچنین کد دستوری #۲۴* برای کمک به مدرسه‌سازی فعال شده است و علاقه مندان به مشارکت در این امر خداپسندانه می توانند با انتخاب استان محل هزینه نذروات خود، در ساخت مدارس آن منطقه سهیم شوند.

وی، گفت: اجرای این طرح رقابتی بین استان های کشور نیز ایجاد کرده تا میزان مشارکت مردمی از محل جمع آوری کمک ها را افزایش دهد و همچنین خیران نیز بتوانند از طریق سایت مهر مدرسه و کدی که در اختیارشان قرار می‌گیرد، مسیر کمک خود را دنبال کرده و از وضعیت ساخته مدرسه آگاه شوند.  

فولادی در پایان گفت: بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام نیز طی برنامه های گذشته 14هزار و 250 بسته لوازم التحریر، یکهزار و 860 بسته آموزشی مدارس، 580 بسته اقلام ورزشی تهیه و در سطح مدارس استان توزیع کرده و همچنین در تعمیر، مرمت و رنگ آمیزی 176 مدرسه و احداث 3 مدرسه در شهرستان های لردگان، کوهرنگ و اردل و همچنین احداث  50 چشمه سرویس بهداشتی در مدارس استان مشارکت داشته است.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 45743

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45743/مشارکت-مؤمنانه-نذر-حتی-یک-آجر-فراخوان-پویش-ساخت-مدرسه-مناطق-محروم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir