۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۴۵۷۳۷

خدمت رسانی گروه جهادی "از تبار آسمان" در کوهرنگ

گروه جهادی "از تبار آسمان"، تیم دامپزشکی به مناطق محروم و صعب العبور شهرستان کوهرنگ اعزام کرد. ​​​​​​​
خدمت رسانی گروه جهادی "از تبار آسمان" در کوهرنگ

به گزارش جهانبین نیوز؛ مسئول گروه جهادی "از تبار آسمان" از درمان و پیشگیری ابتلای حدود 25هزار رأس از دام های عشایر منطقه با حضور تیم دامپزشکی جهادی خبر داد.

مجید حیدری افزود: تیم اعزامی با سرپرستی دکتر جعفریان مسئول دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، با ارائه  ویزیت و داروی رایگان، عشایر دامدار را در زمینه پیشگیری از بیماری های مختلف یاری رساند.

وی ادامه داد:  در ادامه خدمت رسانی جهادگران بسیجی گروه از تبار آسمان، در بخش بازفت منطقه لپد و دهناش و بخش موگویی روستاهای خویه، سوه،  با توزیع تعداد 350 بسته لوازم التحریر ، خنده را بر لب های دانش آموزان نیازمند این منطقه محروم نشاندند.

حیدری گفت: گروه های جهادی صدای مردم در مناطق محروم هستند و با تمام قدرت پیگیر حل مشکلات و دغدغه های این مردم عزیز و شریف می باشیم.

وی  با تقدیر از مساعدت بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان، افزود: با توجه به شناسایی و بازدید میدانی گروه جهادی، به دنبال تأمین و تهیه بسته های مواد غذایی و پوشاک نیازمندان هستیم و خواستار ادامه همکاری و همراهی اقشار مختلف مردم خیر و مسئولین محترم در این اقدام خداپسندانه هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۰۶:۱۷

14 Oct 2020