۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۴۵۷۳۶
در چهارمحال و بختیاری؛

آمار غير واقعي مدير کل راه و شهرسازي در شهرستان لردگان!!/۵۵ ميليارد و۸۰۰ميليون ريال کجا هزينه شد؟

اهالی شهرستان لردگان آمارهاي غير واقعي در بافت فرسوده و بازآفريني حاجي آباد را توهين به خود و نوعي کلاه گذاشتن مسئولين بر سر مردم جهت کم کاريهاي خود و صرفاً گزارش به نهادهاي بالاتر مي‌دانند .
آمار غير واقعي مدير کل راه و شهرسازي در شهرستان لردگان!!/۵۵ ميليارد و۸۰۰ميليون ريال کجا هزينه شد؟
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ بعد از سفر مدير کل راه و شهرسازي استان چهارمحال و بختياري با همراهي فرماندار شهرستان لردگان که طي هفته هاي گذشته جهت بازديد از پروژه هاي باز آفريني شهرستان لردگان انجام شد ، حسينعلي مقصودي شورابي به ميزان هزينه صرف شده که بالغ بر ۵۵ ميليارد و۸۰۰ميليون ريال است پرداختند.
 
 که اين هزينه صرف طرحهايي شامل بهسازي و آسفالت معابر در بافت فرسوده شهري،اجراي شبکه فاضلاب حاجي آباد، بهسازي معابر لردگان، مسيل خاردان_شيراني، پل دال بتني و مسيل حاجي آباد شد و جناب اقاي مديرکل  بيان داشتند که  از ميان اين طرح ها شبکه فاضلاب حاجي آباد، بهسازي و آسفالت معابر فرسوده به اتمام رسيده و بقيه در حال اجرا است.!

اما با پيگيريهاي خبرنگار ما مشخص شد برخي از اين آمار غير واقعي بود و چنين طرح هايي يا اصلا اجرايي نشده و يا نصف و نيمه انجام شد.
 

با شنيدن چنين خبري اهالي محله حاجي آباد گلايه مند شدند و چنين آمار غير واقعي  را توهين به خود و نوعي کلاه گذاشتن مسئولين بر سر مردم جهت کم کاريهاي خود و صرفاً گزارش به نهادهاي بالاتر مي‌دانند .

آن چيزي که قابل تامل و توجه است اينکه فرماندار شهرستان در اين سفر ايشان را همراهي کرده بودند و قطعا  از چنين آماري بدون اطلاع نيستند!!

رسانه مردمي جهانبین نیوز؛  از مقصودي مديرکل راه وشهرسازي استان و  قربان پور فرماندار شهرستان لردگان خواهان پاسخگويي در باره اين آمار مي باشند و همچنين اين رسانه از نهادهاي نظارتي خواهان اين است که به اين گزارشها و آمارهاي دروغ رسيدگي و فرمانداري و اداره کل راه وشهرسازي را موظف به شفاف سازي کنند که اين مقدار از بيت المال که براي شهرستان پول کمي نيست را در کجا و صرف چه اموري شده است؟!


خبرنگارما اين موضوع را به طور جدي پيگيري می کند و از حقوق به حق مردم مستضعف لردگان کوتاه نمی آید.
 
انتهاي پيام/630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۲۵:۳۰

15 Oct 2020