۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۴۵۷۳۵

چالش قطعی آب و برق در قطب صنعتی گندمان

برخی از قطب صنعتی های استان چهارمحال و بختیاری از جمله شهر گندمان مشکل قطعی آب و برق را دارند که می طلبد شرکت شهرک های صنعتی نسبت به این مسئله اقدام لازم را انجام دهد.
چالش قطعی آب و برق در قطب صنعتی گندمان
به گزارش جهانبین نیوز؛ برخی از قطب صنعتی های استان چهارمحال و بختیاری با  مشکل قطعی آب و برق مواجه هستند که می طلبد شرکت شهرک ها نسبت به این موضوع ورود پیدا کرده و این مشکل را حل کند چراکه زیر ساخت های قطب صنعتی باید فراهم شود تا کار رونق گیرد.

با مشکل قطعی آب و برق دست و پنجه نرم میکنیم

ربیعی یکی از کارکنان قطب صنعتی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: آب و برق قطب صنعتی گندمان قطعی دارد و همین امر موجب شده که کار ما با مشکل مواجه شود.

وی تصریح کرد: ما الان نزدیک به چند ماه آب نداریم و علی رغم اینکه جلساتی در این خصوص برگزار شده اما نتیجه ای در بر نداشته است.

ربیعی عنوان کرد: علاوه بر مشکل آب ، مشکل قطعی برق هم داریم که تا کنون نه اداره برق و نه شرکت شهرک های صنعتی هیچ گونه پاسخ درستی به ما نداده اند.

وی از مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان درخواست داشت که هرچه سریعتر نسبت به مشکل قطعی آب و برق گندمان رسیدگی کند.

مشکل آب قطب صنعتی گندمان تا حدودی مرتفع شده است

حمیدرضا فلاح مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد:به واسطه شرایط بارندگی و خشکسالی های اخیر، تامین آب چاه های ما هم مشکلاتی داشته است.

وی با اشاره به اینکه در شهرک صنعتی گندمان نیز این مشکل وجود داشته است تصریح کرد: برای قطب صنعتی گندمان مجوز حفر چاه جدید با دبی حدود 10 که به شبکه متصل شود گرفته شده و در حال حاضر این شبکه به شهرک صنعتی متصل است و مشکل تا حدودی مرتفع شده است.

فلاح با اشاره به اینکه ما با متقاضی شبکه ، قراردادهایی جهت اجرای شبکه با 20 کیلو ولت تا پای زمین، بسته ایم تصریح کرد: شبکه سه فاز از طریق ترانس صورت می گیرد که به عهده خود متقاضی و جز انشعابات محسوب می شود و طرفین قرارداد با مراجعه با شرکت توزیع و پرداخت هزینه های انشعاب و ترانس نسبت به برقراری انشعاب اقدام می کنند .

وی  با اشاره به اینکه در شبکه گندمان کل شبکه اجرا شده است گفت: شبکه 20 کیلو ولت برق در قطب صنعتی گندمان کاملا اجرا شده است.
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۴۲:۴۳

14 Oct 2020