۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
کد مطلب : ۴۵۷۲۲

شهرستان بروجن به آزادراه اصفهان به شیراز متصل می شود

فرماندار شهرستان بروجن گفت: احداث جاده ونک به سولیجان، فاصله این شهرستان تا استان فارس را 100 کیلومتر کوتاه می‌کند.
شهرستان بروجن به آزادراه اصفهان به شیراز متصل می شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ مسعود ملکی در نشست هم‌اندیشی مسئولان شهرستان‌های سمیرم و بروجن که روز شنبه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: با توجه به وجود مرزهای مشترک و مسیرهای ارتباطی میان این دو شهرستان، افزایش بیش از پیش تبادلات اقتصادی و همکاری‌های امنیتی و انتظامی در دستور کار مسئولان قرار گرفته است.
 
وی افزود: شهرستان بروجن دارای 25 کیلومتر مرز مشترک جاده‌ای با شهرستان سمیرم از مسیرهای گرم‌آباد، امام قیس، سولیجان و و روستای شمس آباد بوده که افزایش سطح تبادلات همه‌جانبه نیازمند توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای و رفع نقاط حادثه خیز است.
 
ملکی ادامه داد: هم‌اکنون بیشترین میزان حمل بار و مسافر میان این دو شهرستان از جاده‌های نقنه به سمیرم و روستای امام‌قیس به چشمه رحمان ونک در حال انجام بوده که با رفع نقاط حادثه‌خیز، تعریض شانه خاکی، اصلاح روکش آسفالت و نصب تابلو و علائم شاهد افزایش ایمنی و حمل و نقل در محورهای مذکور خواهیم بود.
 
فرماندار شهرستان بروجن همچنین از احداث جاده ونک به سولیجان خبر داد و تصریح کرد:  با نظر موافق مسئولان، مطالعات اولیه این طرح توسط کارشناسان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری انجام شده و پس از تأیید و تخصیص اعتبارات ملی و استانی در خصوص اجرا تصمیم‌گیری خواهد شد.
 
ملکی افزود: با احداث جاده ونک به سولیجان، مسیر دسترسی به استان فارس 100 کیلومتر نسبت به مسیر فعلی از سمت شهرضا نزدیکتر شده و زمینه دسترسی شهرستان سمیرم به محور بروجن به خوزستان فراهم خواهد شد.
 
به گزارش جهانبین نیوز، در نخستین نشست هم‌اندیشی مسئولان شهرستان‌های سمیرم و بروجن با حضور فرمانداران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضا شورای تأمین و مدیران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص همکاری‌های امنیتی و انتظامی نیز بحث و تبادل نظر شد.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۷:۱۸:۲۲

11 Oct 2020