:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - توقف فعالیت یک تور غیر مجاز گردشگری در چهارمحال و بختیاری - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توقف فعالیت یک تور غیر مجاز گردشگری در چهارمحال و بختیاری

19 مهر 1399 ساعت 12:45

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: یک تور غیر مجاز گردشگری در چهارمحال و بختیاری که به بهانه باشگاه کوهنوردی به این استان سفر کرده بودند متوقف شد.


 به گزارش جهانبین نیوز؛ مهرداد جوادی، مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری  گفت:  این تور گردشگری که با بهانه باشگاه کوهنوردی قصد سفر را داشته متوقف شد.

وی افزود:  این تور ۳۵ نفره که شامگاه جمعه عازم کویر مرنجان کاشان بودند، ساعت 23 شامگاه در پلیس‌راه شهرکرد – اصفهان متوقف شد.

جوادی با اشاره به فعالیت غیرمجاز این تور گردشگری در وضعیت کنونی شیوع ویروس کرونا بیان کرد:  مأموران پلیس راه  مدارک راننده و اتوبوس را ضبط  کرده و خودرو را به به شهرکرد برگشت دادند.

انتهای پیام/1029ج


کد مطلب: 45712

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45712/توقف-فعالیت-یک-تور-غیر-مجاز-گردشگری-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir