کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نايب رئيس کميسيون داخلي و شوراها ؛

مجلس انقلابي برخوردار از سوابق تجربي و مديريتي است

19 مهر 1399 ساعت 12:26

نماينده شهرستان هاي لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به فعاليت هاي صد روزه مجلس يازدهم گفت: دغدغه مجلس يازدهم حمايت ازهمه ي اقشار متوسط و پائين جامعه است .


به گزارش جهانبین نیوز؛ در نشست مشترک اصحاب رسانه و نماينده مجلس شوراي اسلامي در لردگان و خانميرزا بر حضور موثر و جريان ساز اصحاب رسانه تاکيد شد، در اين ديدار که صبح امروز برگزار گرديد اصحاب رسانه به بيان دغدغه‌هاي خود در مورد مسائل و مشکلات شهرستان هاي لردگان و خانميرزا  پرداختند.

در اين نشست مسائل و مشکلات هر دو شهرستان همچون بحران آب، وضعيت تبديل بخش فلارد به شهرستان، وضعيت شهر لردگان و مشکلات منطقه حاجي آباد، مشکلات قطعي و ضعيف بودن اينترنت در برخي نقاط شهر و روستاهاي اطراف لردگان و خانميرزا، کمبود امکانات بهداشتي و مشکلات بيمارستان شهداي لردگان، فقدان ام آر اي (MRI) و ماموگرافي که از مدت هاي قبل تنها با وعده وعيد همراه بود، مشکلات وام مسکن و وام ازدواج، مسئله توسعه صنعت گردشگري ، بيکاري جوانان و آسيب هاي زيست محيطي پتروشيمي لردگان، طرح جابه جايي روستاهاي ( آبيدک، منارجان و سيد محمد از توابع بخش منج)، فقدان ساماندهي دستفروشان، مشکلات کشاورزي، بزرگراه بروجن-لردگان-ايذه و همچنين حاشيه هاي کنکور 99 لردگان و ... از جمله مواردي بود که در اين جلسه مورد بحث و بررسي قرار گرفتند. 

حسين باميري با اشاره به فعاليت هاي صد روزه مجلس يازدهم شوراي اسلامي گفت: اگر چه کشور در تحريم هست و دولت نيز مشکلاتي داشته اما مجلس تلاش کرده در جهت تقويت کدهاي درآمدي دولت، اقدامات موثري داشته باشد.

وي افزود: دغدغه مجلس يازدهم حمايت ازهمه ي اقشار متوسط و پائين جامعه است و طبيعتاً افراد تحت پوشش کميته امداد و بهزيستي در طرح هاي معيشيتي همچون طرح سبد کالا در اولويت هستند، همچنين اگر ترکيب جمعيتي کشور بر اساس آخرين سرشماري حدود 85 ميليون نفر باشد چيزي بيشتر از ۶۰ ميليون نفر از ترکيب جمعيتي کشور تحت پوشش حمايتي طرح سبد کالا قرار مي گيرند.

نايب رئيس کميسيون امور داخلي و شوراها با اشاره به نظارت هاي ميداني و جهادي مجلس يازدهم گفت: نظارت ميداني مجلس يکي از افتخارات اين دوره است که نمايندگان با رويکرد جهادي در مناطق محروم سراسر کشور همچون حضور رئيس محترم مجلس شوراي اسلامي در استان شهيد پرور خوزستان يا ساير نمايندگان در مناطق محروم سيستان و بلوچستان و.. حضور پيدا کردند و به عنوان خادمين مردم به بررسي مشکلات مناطق کم برخوردار پرداختند که البته رسالت مجلس يازدهم نيز خدمت گزاري به مردم شريف ايران است.

وي تصريح کرد: يکي از رويکرد هاي کميسيون امور داخلي و شوراها بررسي طرح سند آمايش ملي سرزميني با هدف حذف تبعيض ها و تعلقات قومي قبيله اي در مناطق مختلف کشور در جهت افزايش عدالت اجتماعي و توزيع عادلانه بودجه درکشور است.

نماينده مردم لردگان و خانميرزا، در پاسخ به حاشيه سازان مجلس انقلابي گفت: هر گونه زياده خواهي که در بحث دولت، وزارت خانه ها و حوزه هاي مالي وجود داشته باشد مجلس يازدهم هيچگونه عهد و اخوتي با کسي ندارد و به حول قوه الهي با همان رويکرد و تفکر انقلابي که در دهه 60 تا به امروز داشته ايم گام برخواهيم داشت زيرا در آغاز مجلس شوراي اسلامي براي خدمتگزاري به مردم و اهداف انقلاب اسلامي سوگند يادکرديم و مجلس انقلابي برخوردار از سوابق تجربي و مديريتي است .
 
همچنين وي در پايان با اشاره به حاشيه هاي  کنکور سراسري 99 درکشورگفت: همه دغدغه هاي دانش آموزان، دانشجويان و اوليا را به مسئولين مربوطه مخابره کرده ايم و در نشست استاني متشکل از استاندار و برخي از دستگاه هاي اطلاعاتي- امنيتي و قضايي حاشيه هاي کنکور را طرح کرده که پيگيري هاي بسيار خوبي نيز در اين راستا انجام شد و قطعا با تمامي متخلفين از هر فرد و گروهي برخورد می شود.
 
انتهاي پيام/630 ل
 
 
 


کد مطلب: 45711

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45711/مجلس-انقلابي-برخوردار-سوابق-تجربي-مديريتي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir