۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
کد مطلب : ۴۵۷۰۹
مدیر اجرایی سایت سامن؛

سایت سامن؛ امکان رصد لحظه به لحظه مطالبات مردمی را برای نمایندگان فراهم می کند

مدیر اجرایی سایت سامن گفت: سایت سامن با چهار رویکرد تحول که عبارت است از هوشمند سازی، شفاف سازی، مردمی سازی و کارآمد سازی است طراحی شد.
سایت سامن؛ امکان رصد لحظه به لحظه مطالبات مردمی را برای نمایندگان فراهم می کند
به گزارش جهانبین نیوز ؛ توکلی مدیر اجرایی سامن گفت: سایت سامن یا همان  سامانه ارتباط مردمی نمایندگان به خاطر لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری طراحی شد که مجلس یازدهم را مظهر امید و انتظار نامیدند.

وی تصریح کرد:  مقام معظم رهبری تاکید داشتند که دیدگاه تحول، پویایی و پایایی در ساختارها باید اقنا شود وبر همین اساس در مجلس یازدهم در راستای گام دوم انقلاب اعلام موجودیت کرد.

توکلی عنوان کرد: ریاست مجلس یازدهم چهاررویکرد تحول در مجلس را جهت ایجاد الگو مدیریت جهادی معرفی کرد که عبارت است از هوشمند سازی، شفاف سازی ، مردمی سازی و کارامد سازی .

توکلی ادامه داد: تیم توسعه سامن با مسعادت دفتر نماینده  مردم شهرکرد ، سامان و بن در قالب کارگروه مدیریت شهری اساس کار توسعه سامن را هوشمند سازی ، شفاف سازی، مردمی سازی و کارآمدی و  کلیه مصادیق ارتباط مردمی نمایندگان قرار دادند با این هدف که بتوانند سامانه ملی برای بهره گیری نمایندگان مردم پیاده سازی کنند.

وی اذعان داشت: امکاناتی که در این سامانه است ارتباط مستقیم با نماینده از طریق پنل شهروندی، امکان رصد لحظه به لحظه مطالبات مردمی به تفکیک حوزه شهر و روستا از مرحله بررسی تا مرحله اتمام در غالب شوراهای پیشرفت شهر و روستا ، امکان نظارت مستقیم نماینده بر اجرای قانون و اقدامات دولتی از طریق ارسال نظر به صورت کاملا" محرمانه برای نماینده،  بهره گیری از پتانسیل جوانان با انگیزه در غالب شوراهای نخبگان، و کارگروه های 20 گانه،  بهره گیری از ایده های نو در غالب فراخوان های دوره ای، شفافیت فعالیت نماینده به صورت آمار ، فعالیت در مجلس و امار دفتری و سیستمی دسترسی به اخبار، سخنرانی ها و بازدید نماینده در غالب آرشیو چند رسانه ای ، بیوگرافی نماینده، و دنبال کردن در شبکه های اجتماعی با این امید که مظاهر امید و انتظار مردم از مجلس یازدهم محقق شود .

انتهای پیام/1029ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۱۴:۲۳

10 Oct 2020