۰
plusresetminus
مسئول دفتر نماینده شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس گفت: هدف اصلی شورای پیشرفت تعالی شهر و روستا کاهش نرخ بیکاری است ضمن اینکه هیچ دخالتی در امور اجرایی ندارند اما با تشکیل اتاق فکر به شورای پیشرفت کمک می کند.
کاهش نرخ بیکاری هدف تشکیل شورای پیشرفت و تعالی شهر و روستا است /سال 1400 فصل تحول در اشتغال زایی
سید رحیم موسوی مسئول دفتر نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن  در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: دفتر نماینده مجلس علاوه مکاتبه با دستگاه ها شورای پیشرفت و تعالی شهر و روستا را تشکیل داده است.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز شورای پیشرفت  11 شهر و 20 روستا از حوزه انتخابیه تشکیل شده است تصریح کرد:  شورای پیشرفت این شهر و روستا  خودشون کارگروه های مختلف را تشکیل دادند و طرح های مطالعاتی را دنبال می کنند.

موسوی ادامه داد: پیش بینی این است که در سال 1400 فصل شکوفایی این طرح ها و و برنامه های شورای  پیشرفت تعالی باشد و تحولی در اشتغال زایی جوانان صورت گیرد .

وی عنوان کرد: هدف اصلی که از شورای پیشرفت تعالی در نظر گرفته شده  کاهش نرخ بیکاری است ضمن اینکه  هیچ دخالتی در امور اجرایی ندارند ، اما اتاق فکرهایی هستند برای نماینده که در بحث نظارتی و قانون مداری به شورای پیشرفت کمک می کند.

انتهای پیام/1029ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۹

ساعت:

۲۰:۰۴:۲۷

9 Oct 2020