۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
کد مطلب : ۴۵۷۰۷
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن؛

سایت سامن پل ارتباطی بین مردم و نمایندگان مجلس است

نماینده مردم در شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در این وضعیت کرونا شرایط سختی برای ارتباط با نمایندگان دارند آن ها می توانند با مراجعه به سایت سامن درخواست خود را ثبت کرده و نمایندگان در سریع ترین زمان ممکن درخواست متقاضی را به کارگروه های مرتبط ارجاع داده و تا حصول نتیجه مسئله را پیگیری کنند.
سایت سامن پل ارتباطی بین مردم و نمایندگان مجلس است
احمد راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اظهار کرد: سایت سامن در واقع یک پل ارتباطی با نمایندگان مجلس است که مردم می توانند از طریق این سایت مشکلات خود را با نمایندگان در میان بگذارند.

وی با اشاره به اینکه چهار هدف برای سایت سامن مشخص شده است تصریح کرد:  هوشمند سازی ، کارآمد سازی و شفاف سازی مولفه هایی است که برای این سایت طراحی شده است.

راستینه ادامه داد: مردم در این وضعیت کرونا شرایط سختی برای ارتباط با نمایندگان دارند می توانند با این سایت چند اتفاق را پیگیری کنند .

راستینه عنوان کرد:  مردم می توانند از طریق این سایت در جریان آخرین اتفاقاتی که توسط نماینده و پیگیری که در مجلس شورای اسلامی انجام میگیرد قرار بگیرند، مردم  می توانند خواسته هایشان  را در مقابل نکاتی که در سایت انجام می دهند پیگیری کنند و هرکسی در این سایت پیام بگذارد بر اساس کد ملی که عرضه می کند راستی آزمایی می شود و یک کد رهگیری داده می شود پیام و درخواست توسط کاربر سیستم مورد بررسی قرار می گیرد و به رویت نماینده مجلس می رسد.

راستینه خاطر نشان کرد: نماینده دستورات لازم را در سایت اعلام می کند و تیم های مشاوره که در بخش های مختلف طراحی شده خواسته و مطالبه مردم به کارگروه تخصصی ارجا ء داده می شود،  کارگروه تخصصی پیگیری های لازم را انجام می دهند و نتیجه را در غالب پیامک به کسی که مطالبه داشته اطلاع رسانی می کنند و می تواند به دفتر مراجعه کرده و خواسته خود را پیگیری کنند.

وی اذعان داشت: مراحل پیگیری مطالبات مردم روی سایت، مرحله ای که درخواست مردم دریافت می شود تا ارجاع به دستگاهی که داده می شود و نتیجه حاصل شود ، در روی سایت بارگزاری می شود .

راستینه اظهار کرد:  در این سایت هم شوراها ی پیشرفت شهرها و هم شوراهای پیشرفت روستاها طراحی شده و هم کارگروه های تخصصی که به اندازه یک اندیشکده در دفتر طراحی شده قرار گرفته و افرادی که ایده جدید دارد می توانند به این سایت مراجعه کنند و ایده ها را در این سایت بارگزاری کرده و به اطلاع نمایندگان برسانند.

وی افزود:  در قالب یک برنامه هوشمند که توسط کارگروه های تخصصی در بخش های مختلف  متناسب با ایده ای که افراد مشخص می کنند و ارتباط برقرار می شود و می توانند خواسته ها و ایده های خود را با مشورتی که با کارگروه تخصصی دفتر انجام می دهند پیگیری کنند.
 
انتهای پیام/1029ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۰۸:۰۹

10 Oct 2020