کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تقدير امام جمعه شهر اردل از کاربران فضاي مجازي؛

کاربران فضاي مجازي شهرستان اردل در اربعين حسيني خوش درخشيدند

18 مهر 1399 ساعت 18:11

امام جمعه شهر اردل گفت: کاربران فضاي مجازي شهرستان اردل همپاي فعالين مجازي سراسر کشور با انتشار تصاوير، فيلم‌ها و دلنوشته‌هاي خود هشتگ #حب_الحسين_يجمعنا را به ترند نخست جهان در شب و روزاربعين تبديل کردند که در اين ايام بسيار خوش درخشيدند.


حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز ضمن تقدير از کاربران فضاي مجازي شهرستان اردل و سراسر کشور گفت: تلاش مضاعف و مهمي در داخل کشور انجام شد تا شعار «حب الحسين يجمعنا» که شعار الهي است بر سر زبان‌هاي مردم جاري شود.

بهرامي  با اشاره به اينکه محور وحدت ما و جمع شدن دور هم، محبت سيدالشهداست خاطرنشان کرد: زائران امام حسين (ع) پيام امت مسلمان را به دنيا مي‌رسانند که ما براي دين خود فداکاري مي‌کنيم و به دشمنان اجازه نمي‌دهيم ارزش‌هاي ما را بر باد دهند.

وي با قدرداني و تبريک به تمام کساني که هشتک شعار "حب الحسين يجمعنا" را در اين روزها فعال کردند و توانست به عنوان نخستين کليدواژه پر تکرار جهان در شبکه‌هاي اجتماعي انتخاب شود، افزود: اين اقدام، اقدامي با پشتوانه خداوند متعال است تا اين نهضت فراگير شود.

امام جمعه شهر اردل بيان کرد:در حال حاضر آمريکا و رژيم غاصب صهيونيستي در فضاي مجازي و براي انحراف نسل جوان کشور سرمايه گذاري کرده اند، که بسيار خطرناک بوده و جوانان بايد در اين زمينه آگاه باشند که به لطف خدا در تمام زمينه ها کمر دشمن شکسته خواهد شد انشالله.

انتهاي پيام/570ه


کد مطلب: 45706

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45706/کاربران-فضاي-مجازي-شهرستان-اردل-اربعين-حسيني-خوش-درخشيدند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir