۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۴۵۶۸۵
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

توازن و عدالت بین استانها ، آبادی شهر و روستا را به دنبال دارد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: تا توزان بین استان ها محقق نشود توجه و تلاش برای آبادی شهرها و روستا های این استان بی اثر است.
توازن و عدالت بین استانها ، آبادی شهر و روستا را به دنبال دارد
به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در جمع منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی ، تقوا را محور خدمت صادقانه به مردم دانست و گفت: تغییر جایگاه های خدمتی فقط با تقوا در مسیر اصلی خود حفظ می شود.

وی تصریح کرد: کسانی که وارد مجلس می شوند،  از میز کوچک جزء ، یکباره در صندلی قرمزی قرار می گیرند که با انواع امکانات و با نشان دادن چراغ سبز به آن ها روبه رو می شوند و اینجاست که باید انسان خیلی خود ساخته باشد که بتواند خود را حفظ کند.

حجت الاسلام نکونام گفت: تا توزان بین استان ها محقق نشود توجه و تلاش برای آبادی شهرها و روستا های این استان بی اثر است.

وی اذعان داشت: مسئولینی که به این استان می آیند اولین مطالبه من به آن ها این است که توزان بین استان های دیگر را برقرار کنند

نکونام خاطر نشان کرد: برای یک بار که شده امکانت بگذارید پول بگذارید و سرمایه گذاری کنید مدیریت اعمال کنید و این استان را بالا بیاورید تا مثل استان های دیگر شود بعد حرکت متوازن شکل گیرد.

جعفری نماینده مردم شهرستان بروجن در این جلسه گفت : بزرگ ترین مشکل استان ما نرخ بالای بیکاری است که اگر شبانه روز هم تلاش کنیم و بتوانیم قسمتی از این را اماده کنیم شاید ان موقع می توانیم به سمت پیشرفت رویم.

حمزه نماینده مردم فارسال، اردل و کیار در این جلسه گفت: چهارنماینده استان به استقبال خرید خودرو نرفتند و ورود پیدا نکردند حتی ثبت نام هم نکردیم که بخواهیم انصراف بزنیم

بابامیر نماینده مردم شهرستان های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب فوریتی طرح سبد کالا را داشتیم که می تواند در شش ماه دوم سال جاری برکاتش متوجه همه مردم ایران شود

راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن  نیز در این جلسه گفت: ما در تمام این شهرها  روستا ها که شوراهای پیشرفت را تشکیل دادیم یک جمله مشترک  داشتیم و ان این است که انتظار نداشته باشیم بدون نقش افرینی مشکلات حل شود و از ما به عنوان نمایندگان مردم انتظار نداشته باشید که فقط دنبال این باشیم که اعتباری را برای استان جذب کنیم.

به گزارش جهانبین نیوز؛ در این نشست مصوب شد که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی طرح های مدیریتی موفق در حوزه های انتخاباتی خود را به دفتر نماینده ولی فقیه در استان ارسال کنند.
 
انتهای پیام/1020ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۰۷:۵۲

5 Oct 2020